Az olvasottság nem publikus.

Kultúrpart

  •         
  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció

Kultúrpart

  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció
Márkamániásabbak a magyarok az átlagnál

Márkamániásabbak a magyarok az átlagnál

Kultúrpart a szerző friss bejegyzései 2008. 07. 02.
Tiszta őrület – Woody Allen legújabb darabjának világpremierje Budapesten
2025-10-13 18:00:00

November 7-én a Centrál Színházban mutatják be Woody Allen legújabb vígjátékát, a Tiszta őrületet

Szembe mersz nézni azzal, akivé válhattál volna?
2025-10-13 17:08:25

Vigh Bálint új független filmje, a KONEKT az önismeret és a traumafeldolgozás kérdéseit vizsgálja egy

Dalokból szőtt történelem – megjelent a Dalszerző Bookazin
2025-10-10 17:00:00

Megjelent az Artisjus első Dalszerző Bookazin kiadványa, amely több mint száz év magyar zenetörténetét

Erdő van idebenn: Tóth Marcsi az új Margó-díjas
2025-10-10 13:00:00

Erdő van idebenn   című regényével Tóth Marcsi nyerte el idén a legjobb első prózakötetesnek járó

további bejegyzések a szerzőtől »

A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felméréséből.

A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezőt kérdezett meg, közülük 500 magyart. A luxusmárkát sokan a magas minőség miatt kedvelik. Igaz ezeknek a termékeknek magas az ára is, mégis a magyar megkérdezettek kisebb hányada (44 százalék) tartotta túl drágának. Az európai országok megkérdezettjeinek 67 százaléka azonban úgy vélte, túl költségesek ezek a márkák.

Azzal az állítással, miszerint a luxusmárka használója számára elérhetővé teszi, hogy megmutassa társadalmi státusát a magyarok 49 százaléka értett egyet, szemben a 18 európai ország 57 százalékos átlagával.

A Nielsen felmérése szerint az internethasználók egyharmada szívesen venne olyan mobiltelefont vagy laptopot, amely valamelyik luxusmárka nevét viseli. A magyar megkérdezettek 30 százaléka vásárolna ilyet. Ennél is többen (32 százalék) ilyen plazmatévére is költenének. A 18 európai ország válaszadóinak 23 százaléka luxusmárkájú mobiltelefont, 17 százaléka plazmatévét venne, míg 64 százalék a felkínált lehetőségek közül - plazmatévé, mobiltelefon, laptop, konyhai eszköz, mp3-lejátszó - egyikre sem költene. A magyarok 38 százaléka voksolt erre a lehetőségre.

tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Lavór

Ajánlott bejegyzések:

  • Erdő van idebenn: Tóth Marcsi az új Margó-díjas Erdő van idebenn: Tóth Marcsi az új Margó-díjas
  • A hagyomány és a kortárs divat találkozása – „Kis fekete” divatbemutató a Hagyományok Házában A hagyomány és a kortárs divat találkozása – „Kis fekete” divatbemutató a Hagyományok Házában
  • Tori Amos: az „In Times of Dragons” albumával érkezik Magyarországra Tori Amos: az „In Times of Dragons” albumával érkezik Magyarországra
  • Egy rejtélyes magyar festő Párizsban Egy rejtélyes magyar festő Párizsban
  • Száguldás, sárkányok, rosszfiúk – a nyár 10 legkedveltebb mozija Magyarországon Száguldás, sárkányok, rosszfiúk – a nyár 10 legkedveltebb mozija Magyarországon

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpart.hu/api/trackback/id/tr387830260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tovább a Facebook-ra

A Kultúrpartot 2024-ben a Magyar Művészeti Akadémia támogatta.

mmalogoc_1_ketsoros.jpg

Legolvasottabb

  1. Megdöbbentő fotók a néptelen fővárosról
  2. Top 10: ezek a legjobb szerelmes filmek
  3. A 10 legütősebb drogos film
  4. Megjöttek a meztelen hősnők
  5. Meztelenség és anatómia
  6. A forradalom egy holland fotós szemével
  7. A legizgalmasabb fotók 2015-ből
  8. Meztelen fővárosiak
  9. Készülőben a nagy meztelen album
  10. Nézd meg a 48-as szabadságharc hőseiről készült fotókat!

Hírlevél feliratkozás

Kultúrpart Csoport

  • Kultúrpart Produkció
  • Kultúrpart Kommunikáció
  • Rólunk

Kapcsolat

  • Impresszum
  • Partnereink
RSS Facebook Twitter
süti beállítások módosítása
Dashboard