Az olvasottság nem publikus.

Kultúrpart

  •         
  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció

Kultúrpart

  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció
Tévénézésben az amerikaiak vezetnek, mobilozásban az írek

Tévénézésben az amerikaiak vezetnek, mobilozásban az írek

Kultúrpart a szerző friss bejegyzései 2008. 11. 20.
Baby Queen - Solére himnusza az újrakezdéshez
2025-07-07 16:00:00

Solére friss szerzemény egyszerre kacér és mélyen személyes, és olyan erőt sugároz, ami a legnehezebb

Tűvel írt történetek – Elismerések a legszebb magyar hímzéseknek
2025-07-07 10:54:24

Rekordszámú alkotással zajlott le a 2025-ös Kisjankó Bori Országos Hímzőpályázat. A legszebb kézimunkák

Magyar dallamok Japánban - A Cimbaliband sikere Oszakában
2025-07-03 18:13:45

A magyar népzene különleges hangzása, a cimbalom egyedisége és a Cimbaliband szenvedélye ragadta magával a

A nyár ritmusai a BJC-ben
2025-07-02 08:17:33

A Budapest Jazz Club nyáron is gondoskodik arról, hogy a jazzrajongók ne maradjanak élmények nélkül.

további bejegyzések a szerzőtől »

Fejenként átlagosan napi 4,5 órával, illetve heti 15 órával az Egyesült Államok lakói állnak az első helyen tévénézésben és internetezésben, mobiltelefonálásban pedig Írország a világbajnok az Ofcom brit médiafelügyelet elemzése szerint.

Az Ofcom csütörtökön megjelent nemzetközi kommunikációs piaci elemzése szerint Írországban tavaly egy főre átlagosan 179 percnyi mobiltelefonálás és 154 szöveges üzenet jutott havonta.
A mobilszektor 2007-ben erőteljesen bővült a legnagyobb feltörekvő országokban. Brazíliában, Oroszországban, Indiában és Kínában összesen 216 millió új előfizetést regisztráltak. Oroszországban csaknem 1000 százalékos volt a növekedés, és egyedül Kínában 88 millió új előfizetést kötöttek tavaly - áll az International Communication Market című jelentésben.
Az internetezésre fordított idő valamennyi vizsgált országban növekedett. Az első helyen heti 15 órával az amerikaiak állnak, a második Nagy-Britannia közel 14 órás fejenkénti átlaggal. Tévézni az interneten ugyancsak az amerikaiak és a britek szoktak a legtöbbet, a közösségi oldalakat pedig a kanadai internetezők látogatják a leggyakrabban. 

A vizsgált országokban 2007-ben mindenütt több nő internetezett, mint férfi. Szélessávú internetkapcsolattal a felhasználók 56 százaléka rendelkezett. Ez az arány Nagy-Britanniában a legmagasabb, ott tízből hat internetkapcsolat szélessávú. A technológia terjedésének hatására egyre nagyobb szeletet hasít ki az online hirdetés a reklámtortából. A világelső Nagy-Britanniában tavaly már a reklámozásra fordított összeg 20 százaléka jutott internetes hirdetésekre.
Hagyományos tévézésben Európában a lengyelek vezetnek napi 4 órás átlaggal. A legkevesebb időt - naponta fejenként 2,6 órát - a svédek töltenek a tévéképernyő előtt, a legtöbbet, napi 4,5 órát pedig az amerikaiak. 

Az Egyesült Államokban a fizetős csatornák térnyerése és a reklámmentes televíziózást biztosító digitális videofelvevők terjedésének hatására az előfizetési díjak összege tavaly először meghaladta a hirdetési bevételeket.
Az Ofcom összesen 16 ország adatait elemezte. Ezek Brazília, az Egyesült Államok, India, Japán, Kanada, Kína, Oroszország, és kilenc európai állam; Franciaország, Hollandia, Írország, Lengyelország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Spanyolország és Svédország.




tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Lavór

Ajánlott bejegyzések:

  • Tűvel írt történetek – Elismerések a legszebb magyar hímzéseknek Tűvel írt történetek – Elismerések a legszebb magyar hímzéseknek
  • Benson Boone letarolja a nyarat – itt az új album és videóklip Benson Boone letarolja a nyarat – itt az új album és videóklip
  • Cseh Lászlóval úszhat, aki elindul a MOL Campus Öbölúszáson Cseh Lászlóval úszhat, aki elindul a MOL Campus Öbölúszáson
  • A lélek hangja Harlem szívéből – Motown klasszikusokkal tér vissza a gospelkórus A lélek hangja Harlem szívéből – Motown klasszikusokkal tér vissza a gospelkórus
  • Amíg élek – A Chalga új albuma személyesebb, poposabb és népibb egyszerre Amíg élek – A Chalga új albuma személyesebb, poposabb és népibb egyszerre

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpart.hu/api/trackback/id/tr177836098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tovább a Facebook-ra

A Kultúrpartot 2024-ben a Magyar Művészeti Akadémia támogatta.

mmalogoc_1_ketsoros.jpg

Legolvasottabb

  1. Megdöbbentő fotók a néptelen fővárosról
  2. Top 10: ezek a legjobb szerelmes filmek
  3. A 10 legütősebb drogos film
  4. Megjöttek a meztelen hősnők
  5. Meztelenség és anatómia
  6. A forradalom egy holland fotós szemével
  7. A legizgalmasabb fotók 2015-ből
  8. Meztelen fővárosiak
  9. Készülőben a nagy meztelen album
  10. Nézd meg a 48-as szabadságharc hőseiről készült fotókat!

Hírlevél feliratkozás

Kultúrpart Csoport

  • Kultúrpart Produkció
  • Kultúrpart Kommunikáció
  • Rólunk

Kapcsolat

  • Impresszum
  • Partnereink
RSS Facebook Twitter
süti beállítások módosítása
Dashboard