Az olvasottság nem publikus.

Kultúrpart

  •         
  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció

Kultúrpart

  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció
Tévénézésben az amerikaiak vezetnek, mobilozásban az írek

Tévénézésben az amerikaiak vezetnek, mobilozásban az írek

Kultúrpart a szerző friss bejegyzései 2008. 11. 20.
130 év mozi – Felújított filmklasszikusokkal ünnepel a főváros
2025-07-15 18:00:00

Szeptember 16. és 21. között ismét megrendezik a Budapesti Klasszikus Film Maratont, ahol restaurált magyar és

Népi ritmusok és legendás éjszakák Gombaszögön
2025-07-14 18:00:00

A Felvidék legnagyobb ifjúsági-kulturális rendezvényén, a Gombaszögi Nyári Táborban idén is különleges

Rock, család, Balaton: közeleg a 17. TÁBOR Fesztivál
2025-07-14 11:02:30

Augusztusban ismét benépesül Alsóörs, ahol a hazai rock- és metalélet nagyjai, családbarát programok és

Zene, ami összeköt - országjárásra indul a Concerto Budapest
2025-07-11 18:00:00

A klasszikus zene erejével szeretné közelebb hozni az embereket egymáshoz és a kultúrához a Concerto Budapest

további bejegyzések a szerzőtől »

Fejenként átlagosan napi 4,5 órával, illetve heti 15 órával az Egyesült Államok lakói állnak az első helyen tévénézésben és internetezésben, mobiltelefonálásban pedig Írország a világbajnok az Ofcom brit médiafelügyelet elemzése szerint.

Az Ofcom csütörtökön megjelent nemzetközi kommunikációs piaci elemzése szerint Írországban tavaly egy főre átlagosan 179 percnyi mobiltelefonálás és 154 szöveges üzenet jutott havonta.
A mobilszektor 2007-ben erőteljesen bővült a legnagyobb feltörekvő országokban. Brazíliában, Oroszországban, Indiában és Kínában összesen 216 millió új előfizetést regisztráltak. Oroszországban csaknem 1000 százalékos volt a növekedés, és egyedül Kínában 88 millió új előfizetést kötöttek tavaly - áll az International Communication Market című jelentésben.
Az internetezésre fordított idő valamennyi vizsgált országban növekedett. Az első helyen heti 15 órával az amerikaiak állnak, a második Nagy-Britannia közel 14 órás fejenkénti átlaggal. Tévézni az interneten ugyancsak az amerikaiak és a britek szoktak a legtöbbet, a közösségi oldalakat pedig a kanadai internetezők látogatják a leggyakrabban. 

A vizsgált országokban 2007-ben mindenütt több nő internetezett, mint férfi. Szélessávú internetkapcsolattal a felhasználók 56 százaléka rendelkezett. Ez az arány Nagy-Britanniában a legmagasabb, ott tízből hat internetkapcsolat szélessávú. A technológia terjedésének hatására egyre nagyobb szeletet hasít ki az online hirdetés a reklámtortából. A világelső Nagy-Britanniában tavaly már a reklámozásra fordított összeg 20 százaléka jutott internetes hirdetésekre.
Hagyományos tévézésben Európában a lengyelek vezetnek napi 4 órás átlaggal. A legkevesebb időt - naponta fejenként 2,6 órát - a svédek töltenek a tévéképernyő előtt, a legtöbbet, napi 4,5 órát pedig az amerikaiak. 

Az Egyesült Államokban a fizetős csatornák térnyerése és a reklámmentes televíziózást biztosító digitális videofelvevők terjedésének hatására az előfizetési díjak összege tavaly először meghaladta a hirdetési bevételeket.
Az Ofcom összesen 16 ország adatait elemezte. Ezek Brazília, az Egyesült Államok, India, Japán, Kanada, Kína, Oroszország, és kilenc európai állam; Franciaország, Hollandia, Írország, Lengyelország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Spanyolország és Svédország.




tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Lavór

Ajánlott bejegyzések:

  • 130 év mozi – Felújított filmklasszikusokkal ünnepel a főváros 130 év mozi – Felújított filmklasszikusokkal ünnepel a főváros
  • Rock, család, Balaton: közeleg a 17. TÁBOR Fesztivál Rock, család, Balaton: közeleg a 17. TÁBOR Fesztivál
  • Új gasztrokaland a Street Kitchen és az UNICEF együttműködésében Új gasztrokaland a Street Kitchen és az UNICEF együttműködésében
  • Benson Boone letarolja a nyarat – itt az új album és videóklip Benson Boone letarolja a nyarat – itt az új album és videóklip
  • „Ennyike?” – A kérdés, amit nem lehet megkerülni „Ennyike?” – A kérdés, amit nem lehet megkerülni

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpart.hu/api/trackback/id/tr477836098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tovább a Facebook-ra

A Kultúrpartot 2024-ben a Magyar Művészeti Akadémia támogatta.

mmalogoc_1_ketsoros.jpg

Legolvasottabb

  1. Megdöbbentő fotók a néptelen fővárosról
  2. Top 10: ezek a legjobb szerelmes filmek
  3. A 10 legütősebb drogos film
  4. Megjöttek a meztelen hősnők
  5. Meztelenség és anatómia
  6. A forradalom egy holland fotós szemével
  7. A legizgalmasabb fotók 2015-ből
  8. Meztelen fővárosiak
  9. Készülőben a nagy meztelen album
  10. Nézd meg a 48-as szabadságharc hőseiről készült fotókat!

Hírlevél feliratkozás

Kultúrpart Csoport

  • Kultúrpart Produkció
  • Kultúrpart Kommunikáció
  • Rólunk

Kapcsolat

  • Impresszum
  • Partnereink
RSS Facebook Twitter
süti beállítások módosítása
Dashboard