Rock and rollt lehet dobozgitárra és ütve fúróra is hangszerelni, ahogy lehet táncolni összebújva, úgy hogy még a juke box ékszíjának neszezését és a hallja rockabilly gerlepár, és lehet úgy is, hogy közben kitépjük az ajtótokot. A hét év után új lemezzel előálló, gitártokon szörfölő Chris Isaak új lemezét, és a vasárnapi apukáknak dodgem-es délutánokhoz javallott Prodigy új albumát helyezzük egymás mellé, megmutatva a rock and roll fogyasztás két szélsőértékét.

A Mr. Lucky nem tartalmaz ugyan olyan szívfacsaró slágereket, mint a Wicked Game, a Blue Hotel, vagy a Somebody’s Crying, ugyanakkor a kiolvasztott rock and roll hős korábbi albumainál egységesebb, érettebb, és atmoszférikusabb. A borító leginkább egy ötvenes évek elején, a Gallimardnál kiadott Jean Cocteau regény címlapjára emlékeztet, szenzációs az art work, és a lemez is, mely megmutatja, hogy a klasszikus, érzelmes rock and roll keretei között is lehet kvalitásosat alkotni.
A mindent felperzselő szerelem múlékonyságáról, és a nagybetűs szerencséről zengedező, Roy Orbison és Ricky Nelson igézetében fogant sorsszimfóniák közül kiemelkedik Cheater’s Town, a We Let Her Down és a Trisha Yearwooddal előadott Breaking Apart.

Mr. Lucky
Warner
48 perc 14 szám
The Prodigy
Invaders Must Die
CLS
46 perc 11 szám