Beyonce tesz róla, hogy mostantól senki ne maradjon éhez az Amerikai Egyesült Államokban. Egy nagy élelmezési kampány fő arcaként tevékenykedik mostantól és rajongóit is segítségül hívja. Babkonzervet mindenkinek!
Beyonce Survivor nevű alapítványa és Amerika egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalata, a General Mills kampányba kezdtek, hogy oda jusson az étel, ahol Amerikában a legnagyobb szükség van rá. A kampány arra hívja fel a figyelmet, hogy az országban 12 millió gyerek van, aki gyakorta nem jut hozzá elegendő ételhez. A Show your helping hands nevű akció keretén belül a General Mills által előállított Hamburger Helper nevű termékeken található kódot kell elküldeni interneten. Minden beütött kód 18 centtel gyarapítja az alapítvány segélyezésre szánt kasszáját. De úgy is lehet támogatni a projektet, ha Beyonce I Am... turnéjának valamelyik állomására elemózsiás készlettel érkezünk, ugyanis a koncertek alkalmával ételeket vesz át a Feeding America alapítvány a rajongóktól. Lehet vinni mindent, ami nem romlandó, és a rostokban és vitaminban gazdag ételeket különösen várják, úgy mind konzervkukorica, vagy babkonzerv.