Mintha már nem lenne olyan töretlen az olcsó képek iránti érdeklődés, a Képcsarnok szombati aukcióján a 188 tétel egynegyede visszamaradt.

Így is éppen tizenháromszor koppant százezer forint felett a kalapács. A Képcsarnoknál már többször rekord leütést "elérő" művész, Váli Dezső képe lett a legdrágább. Patagónia című, 1975-ös olajképét több mint négyszeres licitemelkedéssel, 650 ezer forinton vitte el a kitartó gyűjtő.
Egy Aphrodité-szobor, Borsos Miklós 36 centiméteres kis bronz plasztikája 280 ezer forinttal volt a második. Orosz Gellért geometrikus elemekből építkező Tündöklő című műve is -90 ezres indítás után - 280 ezer forinton "ért célba".
Demény Miklós csendéletéért háromszoros licittel megadták a 200 ezer forintot.
Az 1986 óta New Yorkban élő, expresszív festészetet és szobrászatot művelő Böröcz András Ceruzafigurája 80 ezer forintról 160 ezerre emelkedett. Mindkét Schéner Mihály-vászonnak felverték az árát. A tengerpartot ábrázoló darabért 160, egy erdőrészletért pedig 120 ezer forintot adtak. Gerzson Pál absztrakt műve, a Nyári emlék 70 ezerről indulva 150 ezerig "bírta".
Ugyanennyit adtak Klie Zoltán élénk koloritú Falusi utca című olajképéért. Egy Klie-akvarellt kikiáltási áron, 50 ezer forintért szerzett meg valaki.
Jól vitték A. Szabó Zoltán, Fajó János, Misch Ádám, Vojnich Erzsébet, Fehér László képeit. Megvették a most viszonylag kis számban árverésre bocsátott eredeti és sokszorosított grafikákat is.