Paul McGuinness, a U2 menedzsere elégedetten nyilatkozott az ír zenekar chicagói állomásához érkezett 360 elnevezésű turnéjáról, amelynek nem egészen ötven koncertjére hárommillió jegyet adtak el, összesen 300 millió dollár értékben.

A U2 márciusban megjelent No Line on the Horizon című albuma népszerűsítésére indult nyáron világkörüli koncertkörútra. Először Barcelonában léptek fel, majd végigjárva Európát ősszel érkeztek Észak-Amerikába. A 2009-re tervezett mintegy 40-45 fellépés októberben ér véget, ám a tervek szerint 2010-ben folytatják a turnét.
A No Line-lemez csaknem egymillió, egészen pontosan 991 ezer példányban kelt el forgalomba kerülése óta.
McGuinnessnek - ahogy elmondta - nincs miért aggódnia: ahol a U2 játszik, ott megdönt minden jegyeladási rekordot. A berlini Olimpiai Stadionban például korábban a Rolling Stones tartotta a 70 ezres nézőszámrekordot, ám a U2 mostani előadására már 90 ezres rajongói tábort tudtak mozgósítani.
A menedzser részben azzal magyarázta az együttes élő előadásainak sikerét, hogy "a közönségnek jó a memóriája, és tudja, egy U2 showban annyi produkció van, amennyit csak megengedhetnek maguknak".