Az olvasottság nem publikus.

Kultúrpart

  •         
  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció

Kultúrpart

  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció
Először láthatóak itthon a díjnyertes reklámok

Először láthatóak itthon a díjnyertes reklámok

Kultúrpart a szerző friss bejegyzései 2011. 10. 24.
Exkluzív koncertre készül a magyar supergroup
2023-01-25 19:54:37

Február 1-én a Chemin Neuf lép fel a BMC Opus Jazz Clubjában. Nem mindennapi koncertélményt ígér a

Ambient a troposzféra határáról
2023-01-25 11:00:56

Új albummal és klippel jelentkezik a kísérletező kedvű billentyűs, Grócz Bence. A Konkoi szólóprojekt

Az év írója szerint Budapest valamit nagyon tud
2023-01-23 19:53:19

Szilágyi Zsófia Emma elsőkönyves szerző kapta a 2022-es Arany Medál díjat az Év Írója kategóriában. Vele

Mit gondolt Scruton a zenéről?
2023-01-19 16:06:27

Roger Scruton (1944-2022) angol filozófus számos esztétikai értekezést írt,  A zenéről  c. könyve az MMA

további bejegyzések a szerzőtől »

Első ízben láthatók Magyarországon a 2011-es Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál győztes munkái, amelyeket november 3-án tekinthetnek meg az érdeklődők a Toldi moziban.

A kiállítást a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezte. A Toldi mozi előcsarnokában már kora délutántól megtekinthetők lesznek a press és outdoor kategória díjazott pályamunkái, este hét órától pedig különleges élményt ígérnek a szervezők a reklám- és marketingkommunikációs szakma világszerte legkiemelkedőbb alkotásaival - adta hírül a MAKSZ közleménye.

A vetítések előtt díjazott ügynökségek képviselői szólalnak fel.

A Cannes Lions a legrangosabb és legnagyobb nemzetközi reklámfesztivál, amelyet idén júniusban 58. alkalommal rendeztek meg a dél-franciaországi fürdővárosban. Ebben az évben 13 kategóriában 90 országból csaknem 30 ezer nevezés érkezett, ez rekordnak számít a fesztivál történetében.

Magyarországról az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya nyert második helyezést a média kategóriában.

Forrás: MTI

tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Film Média Cannes Reklám

Ajánlott bejegyzések:

  • Összefogtak a hazai kommunikációs ipar nagyjai Összefogtak a hazai kommunikációs ipar nagyjai
  • De mégis, mik voltak '22 legjobb filmjei? De mégis, mik voltak '22 legjobb filmjei?
  • A halálba is követte szerelmét a leghosszabb éjszakán A halálba is követte szerelmét a leghosszabb éjszakán
  • Hamarosan átadják az Arany Medál-díjakat Hamarosan átadják az Arany Medál-díjakat
  • A dunai az ideális, a sivatagi már túl puha A dunai az ideális, a sivatagi már túl puha

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpart.hu/api/trackback/id/tr787901910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tovább a Facebook-ra

Hallgasd a Kultúrpart műsorát a Trend FM-en! Minden szerdán 16-18h között várunk benneteket!

trendfm_logo_subhead.jpg

Legolvasottabb

  1. Megdöbbentő fotók a néptelen fővárosról
  2. Top 10: ezek a legjobb szerelmes filmek
  3. A 10 legütősebb drogos film
  4. Megjöttek a meztelen hősnők
  5. A forradalom egy holland fotós szemével
  6. Meztelenség és anatómia
  7. A legizgalmasabb fotók 2015-ből
  8. Meztelen fővárosiak
  9. Készülőben a nagy meztelen album
  10. Nézd meg a 48-as szabadságharc hőseiről készült fotókat!

Hírlevél feliratkozás

Kultúrpart Csoport

  • Kultúrpart Produkció
  • Kultúrpart Kommunikáció
  • Rólunk

Kapcsolat

  • Impresszum
  • Partnereink
RSS Facebook Twitter
süti beállítások módosítása
Dashboard