A szeszes italok ipara új fogyasztókat céloz meg.
A termékdesign egyik alaptétele, hogy az eladni kívánt tárgyat a célközönség számára tetszetős formába öltöztessük. Melyik tinédzser akarna megvenni egy vérnyomásmérőnek álcázott mobiltelefont?E példa fordítottja a Hello Kitty vodka, vagy a Nintendo gin, melyhez még egy cuki kis cumi is jár (ez utóbbi úgy hasznosítható medálként, mint mondjuk a babazokni telefontartóként, csak el kell kezdeni a divatot).

Az olasz művész, Anna Utopia Giordano a fent említett termékpárosítások mellett tervezett még Lego rumot, Disney pezsgőt és Fisher-Price whiskey-t. Igen felelőtlen dolog lenne, ha ezzel a könnyen befolyásolható, fiatal korosztályt akarná csábítani az alkoholfogyasztás világa felé, de szerencsére az alkotó célja ennek pont szöges ellentéte.
Ahogy Giordano írja, a projekt lényege az, hogy felhívja az emberek figyelmét a fiatalkori és a terhes nők általi alkoholfogyasztás veszélyeire. „A szülők érdektelensége gyerekeik felé (ahogy napokig képesek ledobni őket egy kupac kacat és videojáték közé) megnyitja az utat a mindenre képes piaci szereplők számára, akik könnyedén vonzzák gyermekeiket az egyes termékekhez.”
Nyilván nagyon kevés embernek jutna eszébe a kényelmesen felszerelt üvegből valódi Jack Daniels-t lecsorgatni gyermeke torkán, így talán kicsit sajnálatos, hogy a palackok nem kerülnek kereskedelmi forgalomba, és nem lephetjük meg a Legót gyermeki lelkesedéssel imádó felnőtt ismerőseinket egy üveg finom és stílusos kubai rummal.

A sorozat további darabjait itt nézheti meg.