Az olvasottság nem publikus.

Kultúrpart

  •         
  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció

Kultúrpart

  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció
Szigorítások sújtják a hollywoodi stúdiókat

Szigorítások sújtják a hollywoodi stúdiókat

Kultúrpart a szerző friss bejegyzései 2013. 05. 29.
Exkluzív koncertre készül a magyar supergroup
2023-01-25 19:54:37

Február 1-én a Chemin Neuf lép fel a BMC Opus Jazz Clubjában. Nem mindennapi koncertélményt ígér a

Ambient a troposzféra határáról
2023-01-25 11:00:56

Új albummal és klippel jelentkezik a kísérletező kedvű billentyűs, Grócz Bence. A Konkoi szólóprojekt

Az év írója szerint Budapest valamit nagyon tud
2023-01-23 19:53:19

Szilágyi Zsófia Emma elsőkönyves szerző kapta a 2022-es Arany Medál díjat az Év Írója kategóriában. Vele

Mit gondolt Scruton a zenéről?
2023-01-19 16:06:27

Roger Scruton (1944-2022) angol filozófus számos esztétikai értekezést írt,  A zenéről  c. könyve az MMA

további bejegyzések a szerzőtől »

Megszorításokat szorgalmaz az amerikai National Association of Theater Owners  szövetsége: új, szigorúbb szabályokhoz kötnék a mozifilmek reklámozását.

Az új szabályozás elsősorban a filmtrailerek hosszúságát korlátozná: az eddigi két és fél perc helyett maximum két percben állapították meg azok maximum értékét. Egyes felmérések szerint a trailerek sokszor túl hosszúak, és túl sok információt árulnak el a filmről. Az sem szokatlan, hogy sokszor akár 7-8 trailert is lejátszanak egyetlen mozifilm levetítése előtt, melyek hossza közel 17-20 percet tesz ki. A mozitulajdonosok abban bíznak, hogy az új szabályozás fellendítheti a moziba járó kedvet, és megdobhatja a jegyeladások számát, sokkal vonzóbbá téve így a moziba járást.

További szabályozások is érinthetik a marketing piacot: a tervek szerint a filmeket megjelenésük előtt legkorábban négy hónappal lehet majd csak reklámozni.

A hollywoodi stúdiók, akik mozielőzeteseikből élnek, tiltakoznak a megszorítások ellen, együttes erővel utasítják el a kezdeményezést. A trailerek, legyen az internetes, vagy a moziban lejátszott, még mindig az egyik legnagyobb marketingfogás a stúdiók számára.



Forrás: Hollywood Reporter

tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Amerika Film

Ajánlott bejegyzések:

  • Hatalmas magyar siker az Emmy gálán Hatalmas magyar siker az Emmy gálán
  • Az igazi pusztulás az olajfinomító mellett zajlik Az igazi pusztulás az olajfinomító mellett zajlik
  • A Central Perk titkai A Central Perk titkai
  • Előásni az évtizedes hullákat Előásni az évtizedes hullákat
  • Előbb-utóbb minden házasság tönkremegy? Előbb-utóbb minden házasság tönkremegy?

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpart.hu/api/trackback/id/tr107919286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tovább a Facebook-ra

Hallgasd a Kultúrpart műsorát a Trend FM-en! Minden szerdán 16-18h között várunk benneteket!

trendfm_logo_subhead.jpg

Legolvasottabb

  1. Megdöbbentő fotók a néptelen fővárosról
  2. Top 10: ezek a legjobb szerelmes filmek
  3. A 10 legütősebb drogos film
  4. Megjöttek a meztelen hősnők
  5. A forradalom egy holland fotós szemével
  6. Meztelenség és anatómia
  7. A legizgalmasabb fotók 2015-ből
  8. Meztelen fővárosiak
  9. Készülőben a nagy meztelen album
  10. Nézd meg a 48-as szabadságharc hőseiről készült fotókat!

Hírlevél feliratkozás

Kultúrpart Csoport

  • Kultúrpart Produkció
  • Kultúrpart Kommunikáció
  • Rólunk

Kapcsolat

  • Impresszum
  • Partnereink
RSS Facebook Twitter
süti beállítások módosítása
Dashboard