A világ legfeleslegesebb tevékenysége kritikát írni egy Adam Sandler-filmről, mert hát mégis mit tetszik gondolni, milyen lett? Mától megy a Kavarás a mozikban.

A film promóciójának egyik bulvárilag releváns összetevője egyébként, hogy Sandler és Drew Barrymore épp tíz éve játszottak együtt az 50 első randiban, bár az a Kavarás mellé helyezve ma már egy Monty Python bestofnak tűnik. Itt egyedülálló szülőkként próbálnak fejest ugrani ismét a randizás mélyvízébe, s bár elsőre legszívesebben belefojtanák egymást, idővel jön, aminek jönnie kell. Addig is kényszerűségben együtt töltött nyaraláson vesznek részt Afrikában, ahol nem csak a két szingli szülő, de a félárva gyerekek is fokozatosan hántják le magukról fóbiáikat és barátkoznak össze, mert mindenkiben van valami kis jó. Mindeközben egy sor szinte sértően kézenfekvő panel gördíti előre nagy nehezen a forgatókönyv csikorgó kerekeit, felvonultatva mind az ételköpködős, állatos és afrikai akcentusos poénokat, majd egy békából királylány (lassítva közeledik, haja lebben, szájak tátva) megoldással téve fel a koronát az addigi erőfeszítésekre. Bár épp ez utóbbin legalább csavartak egyet.
Szóval tényleg én érezném kellemetlenül magam, ha 2014-ben elkezdenék azon rugózni, hogy ezzel mi a baj, hiszen kinek akarok bizonyítani mit? És egyébként is, ha a lapos mellű lány kivirul, az özvegy újra megtalálja a szerelmet és még a kis apátlan vakarcs is életében először eltalálja a baseball-labdát, akkor mi itt a gond?