Ez itt Budapest, ahol mindenki jelenség, ahol mindenkinek világképe van és minden helyszín kultikus. Ahol már annyira kitűnünk, hogy mégse.

Én sokáig baromira élveztem azt a lendületet, ami felkapta a hátára a szereplőket, az ütemet főként számomra ismeretlen feelgood zenék pattogtatták, a színészek meg szinte bármit is csináltak, életre kelt tőle a vászon. De egyre sűrűbben akasztotta meg azt a sokat emlegetett flow-t az összeesküvés-elméletek paródiájába illő véletlenek sorozata, az életszerűtlen szituációk és kidolgozatlan mellékszálak. Vagy úgy inkább fogalmaznék, minden, ami érdek nélkül szép, vagy valami ilyesmi, beállítások, mimikák, vízcseppek a bőrön, imádnivaló. Míg a forgatókönyv legtöbb olyan eleme, amely nem takarható le semmilyen a szikár logika kizárását megengedő terminussal (merész képzettársítás, egyedi alkotói koncepció stb.), számomra meglepően esetlennek tűnik. Egyszerűen csodálkozom, miként jut egyik jelent a másikba, mert pornók, jobb esetben Louis De Funes-filmekben engedhető meg ennyi játékos ugrabugra. Legalább is, nekem nehezen hozható harmóniába azzal a szembetűnő szándékkal, hogy a gyökértelenné lett belvárosi fiatalság kultfilmje akar lenni. Pedig az önmagában megint csak istennek tetsző ambíciónak tűnik. Valahogy a kettő együtt nekem nem áll össze, mint az ananászos sör. De az meg csak nem bűn.