A Kulturális Turizmus Évének népszerűsítésére nagyszabású plakátkampányt indít februártól Budapesten a Magyar Turizmus Zrt. A kampány keretében 100, különféle nagyságú, a főváros közterületein és a metrókocsikban elhelyezett plakát irányítja az érdeklődők figyelmét az idei eseményekre.
A plakátokon az Itthon láss csodát! szlogen és az Üdüljön kedvezményesen! üzenet olvasható, utalva a belföldi turizmus "csodáira" és az idei kedvezményekre. Ilyen akció például, hogy a vendégéjszakák növelése érdekében a Magyar Turizmus Zrt. a szolgáltatókkal együttműködve egész évben meghirdeti a 2=3, illetve a 3=4 jelszót, amelynek értelmében 2 éjszaka áráért 3, 3 éjszaka áráért pedig 4 napig tud pihenni a turista.
Emellett a zrt. arra ösztönzi a szolgáltatókat, hogy kulturális ajánlatokat is tartalmazó "csomagokat" ajánljanak a vendégeknek.
Februárban a Kulturális Turizmus Éve keretében a városlátogatást, az élő hagyományokat, valamint a borászati és gasztronómiai eseményeket népszerűsíti a Magyar Turizmus Zrt.