Az olvasottság nem publikus.

Kultúrpart

  •         
  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció

Kultúrpart

  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció
Plakátkampánnyal népszerűsítik a Kulturális Turizmus Évét

Plakátkampánnyal népszerűsítik a Kulturális Turizmus Évét

Kultúrpart a szerző friss bejegyzései 2009. 02. 03.
Zene, ami összeköt - országjárásra indul a Concerto Budapest
2025-07-11 18:00:00

A klasszikus zene erejével szeretné közelebb hozni az embereket egymáshoz és a kultúrához a Concerto Budapest

Tánc, zene, mesterségek: a Hagyományok Háza beköltözik a nyári fesztiválokra
2025-07-11 11:07:40

Legyen szó kézműves foglalkozásról, táncházról, népzenei koncertről vagy mesemondásról, a Hagyományok

Teljes a B My Lake 2025 programja: 70+ DJ, divatshow és díjnyertes filmek a Velencei-tónál
2025-07-10 10:23:28

A 2025-ös B My Lake fesztivál minden eddiginél színesebb programkínálattal tér vissza július 24. és 26.

„A zene mindenkié” – Rost Andrea zenei zarándoklata
2025-07-08 12:02:05

Mi történik, amikor egy világhírű operaénekesnő a koncerttermek helyett ott énekel, ahol a zene valóban

további bejegyzések a szerzőtől »

A Kulturális Turizmus Évének népszerűsítésére nagyszabású plakátkampányt indít februártól Budapesten a Magyar Turizmus Zrt. A kampány keretében 100, különféle nagyságú, a főváros közterületein és a metrókocsikban elhelyezett plakát irányítja az érdeklődők figyelmét az idei eseményekre.

Az akció október végéig, négy szakaszban zajlik. Az egyes időszakokban a témaév 5 pillére - Bor és gasztronómia, Élő hagyományok, Fesztiválok, kulturális rendezvények, Friss: a XXI. század kultúrája, kortárs művészet, Városlátogatás - közül mindig három kerül a középpontba. 

A plakátokon az Itthon láss csodát! szlogen és az Üdüljön kedvezményesen! üzenet olvasható, utalva a belföldi turizmus "csodáira" és az idei kedvezményekre. Ilyen akció például, hogy a vendégéjszakák növelése érdekében a Magyar Turizmus Zrt. a szolgáltatókkal együttműködve egész évben meghirdeti a 2=3, illetve a 3=4 jelszót, amelynek értelmében 2 éjszaka áráért 3, 3 éjszaka áráért pedig 4 napig tud pihenni a turista. 

Emellett a zrt. arra ösztönzi a szolgáltatókat, hogy kulturális ajánlatokat is tartalmazó "csomagokat" ajánljanak a vendégeknek.
Februárban a Kulturális Turizmus Éve keretében a városlátogatást, az élő hagyományokat, valamint a borászati és gasztronómiai eseményeket népszerűsíti a Magyar Turizmus Zrt.



tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Fesztiválok Lavór

Ajánlott bejegyzések:

  • Világsztárokkal ünnepel a 10. Cziffra Fesztivál Világsztárokkal ünnepel a 10. Cziffra Fesztivál

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpart.hu/api/trackback/id/tr867841780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tovább a Facebook-ra

A Kultúrpartot 2024-ben a Magyar Művészeti Akadémia támogatta.

mmalogoc_1_ketsoros.jpg

Legolvasottabb

  1. Megdöbbentő fotók a néptelen fővárosról
  2. Top 10: ezek a legjobb szerelmes filmek
  3. A 10 legütősebb drogos film
  4. Megjöttek a meztelen hősnők
  5. Meztelenség és anatómia
  6. A forradalom egy holland fotós szemével
  7. A legizgalmasabb fotók 2015-ből
  8. Meztelen fővárosiak
  9. Készülőben a nagy meztelen album
  10. Nézd meg a 48-as szabadságharc hőseiről készült fotókat!

Hírlevél feliratkozás

Kultúrpart Csoport

  • Kultúrpart Produkció
  • Kultúrpart Kommunikáció
  • Rólunk

Kapcsolat

  • Impresszum
  • Partnereink
RSS Facebook Twitter
süti beállítások módosítása
Dashboard