2008-ban a turné megdöntött minden addigi jegyeladási rekordot. A legtöbb helyszínre szó szerint percek alatt fogyott el az összes jegy és Madonna koncertsorozata lett az év legnagyobb bevételt hozó produkciója.
Sticky & Sweet turné meghosszabbítása 2009-ben is folytatja a sikertörténetet: minden helyszín a jegyértékesítés megkezdése után rekord sebességgel vált teltházassá.Itthon először az AC/DC jegyekért volt hasonló roham tavaly, akkor az első órában közel 2.000 jegy talált gazdára és 26 óra kellett a teltházas Aréna koncerthez. Pár nappal később a Depeche Mode Népstadion koncertjére is rekordsebességgel indult a jegyértékesítés, az első órában 2.500 belépő fogyott és a buli gyakorlatilag már most teltházas, hiszen kevesebb, mint 300 jegy vásárolható már csak meg.
De ezeken is túltesz a Madonna jegyértékesítés, a legnagyobb jegyirodák előtt már kora reggeltől kígyózó sorok várták a 10 órai kezdést.
Az első órában már megdőlt az eddigi hazai rekord, elsősorban a limitált mennyiségű színpad közeli álló, az ülő és a VIP jegyek iránt volt a legnagyobb a kereslet.
A jelenlegi fogyás alapján valószínűleg hétvégén már elfogyhat az összes kiemelt és korlátozott darabszámú jegy, de most még lehetetlenség megjósolni, hogy az összes belépő mikor talál gazdára az augusztus 22-i budapesti koncertre.
A legtöbb jegyiroda előtt jó a hangulat, a rajongók énekelnek és szórakoztatják egymást a várakozás perceiben.