Az elmúlt héten 25 millió dollárt fialt az amerikaiak legújabbkori kíváncsisága: élőhalottakat akarnak látni, minél többet. Mindent visz a 2009-es fekete humor.
A két hét alatt fasírttal jóllakott észak-amerikai mozinézők a hét végén Zombiföldre vágytak: a Derült égből fasírt című 3D-s animációtól Woody Harrelson vígjátéka, a Zombieland vette át a kasszasiker-lista vezetését. Az élőhalottas feketekomédia 25 millió dollárt (4,5 milliárd forint) gyűjtött be a mozipénztáraknál, a húsgombócos családi vígjáték 16,7 milliós (3 milliárd forint) bevétellel szorult a második helyre. Mindkét film a Sony stúdióból került ki.Rory Bruer, a Zombielandet forgalmazó Columbia elnöke szerint a film azért futott be, mert népszerű elemeket vonultat fel: akciódús road-movie, Woody Harrelson és Jesse Eisenberg remek párost alkotnak a menekülő főhősök szerepeiben, és "csak hab a tortán, hogy még zombik is vannak a filmben".
A hét végén debütáló filmek közül további négy produkció jutott fel az első tíz boxoffice-listájára. A Toy Story és a Toy Story 2. 3D-s változata a harmadik helyen landolt 12,5 millió dollárral (2,3 milliárd forint). A brit Ricky Gervais The Invention of Lying című vígjátéka 7,4 milliót (1,3 milliárd forint) kasszírozva valamivel megelőzte Bruce Willis második hete játszott Hasonmás című sci-fijét.
A múlt heti korlátozott számú bemutató előadás után Michael Moore Capitalism: A Love Story (Kapitalizmus: Szerelmi történet) című dokumentumfilmje első hétvégéjén 5 millió dollárt (912 millió forint) szedett össze, ami a hatodik helyre volt elég. A forgalmazó Overture Films azonban elégedett, és nemcsak azért, mert Moore munkái közül a Fahrenheit 9/11 után a Capitalism nyitott legerősebben az észak-amerikai piacon, hanem azért is, mert úgy gondolják, ezt a filmet sokáig műsoron lehet tartani.