Lehet szeretni, lehet leszólni, az vitathatatlan: Madarász István rövidfilmje profi munka. A Get Engaged című imázsfilmet egy hét alatt százezer ember nézte meg.
Van, aki szerint túl „rózsaszín”, van, aki szerint tárgyi tévedések vannak benne a feltalálók személyét illetően, van, aki hiányol belőle egyéb fontos magyar feltalálókat. Mégis vírusvideóként terjed, és szakmailag sem nagyon kötött bele senki. Végre, egy ütős imázsfilm, amit érdemes mutogatni.Madarász István – aki tavaly az Előbb-utóbb című kisfilmjével keltett nagyobb feltűnést – a Budapest Business Region nevű csoportosulás megbízására, egy müncheni kiállításra készítette el az imidzsfilmet.
„A BBR tagjai a Budapest-régió üzleti kulcsszereplői, akik hosszú távú befektetéseikkel az elmúlt 20 évben tapasztalatot szereztek arról, hogy Magyarország a kelet-közép-európai régió egyik legmegbízhatóbb, egyben folyamatos fejlődést felmutató piaca, amely a professzionális, megfelelően képesített, innovatív munkaerőre épít. A jelenleg 26 tagot számláló klaszter tagjai hisznek abban, hogy a Budapest-régió sajátos földrajzi, kulturális és gazdasági pozíciójában jelentős üzleti lehetőségek rejlenek” - áll a Budapest Business Region honlapján.
„Olyan filmet szerettünk volna, amely Budapestet nem mint épületek tömegét mutatja, hanem kicsit betekint az épületek mögé, és az ott jelenlévő szellemi tőkét, invenciózusságot mutatja meg. A Balkan Fanatik fantasztikus zenéje pedig még egy jellegzetesen magyaros, mégis modern érzetet adott a filmhez” – mondta el a Get Engaged című munkája kapcsán Madarász István többszörös díjnyertes filmrendező.
Aki még nem látta, most megnézheti, aki már látta, véleményezheti.