Kultúrát közvetítő, a 15 és 60 év közötti korosztályt megcélzó kereskedelmi zenei adót ígértek a kisebbik lefedettségű országos frekvenciát elnyerő Klassz FM szerdai bemutatkozó sajtótájékoztatóján.
A tanácsadó legközvetlenebb, a hallgatók által a legkönnyebben elérhető, interaktív műsorokat ígérte, amelyben délután tartalmas, informatív, a hallgatókra figyelő, azokat kiszolgáló szórakoztató műsor szól majd. Arra a kérdésre, hogy feltűnik-e náluk valaki a most működő országos kereskedelmi rádiók húzónevei közül, azt közölte: az adónak "kimódolt, markáns arculata" lesz, a kérdés az, ki fér bele abba. Nevek említésétől azonban elzárkózott; Szever Pál zenei főszerkesztő ugyanerre a felvetésre azt közölte: "elképzelhető", hogy lesznek ilyenek.
"Nem őrültünk meg" - mondta Szever Pál egy radikális műsorstruktúra-váltásra vonatkozó kérdésre, s hozzátette: egy ilyen típusú rádió műsoridejének 92-93 százalékában zene szól; hozzátette, a Klassz FM-nek döntő szerepe lehet a rádiókban szóló zenei paletta tágításában. Szerda délelőtt írták alá a frekvenciapályázaton nyertes cégek (a Klassz FM-et indító Advenio Zrt. és a nagyobbik vételkörzetű, az FM1 Zrt. által jegyzett Neo FM) vezérigazgatói az ORTT képviselőjével a két adó hét évre szóló koncessziós szerződését.