Antal Nimród új, Armored című, híres sztárokat felvonultató akciófilmjét méltatta a hét végén a The New York Times és a Los Angeles Times.
A The New York Times kritikusa szerint Antal Nimród filmje lélekkel teli akciófilm. Mint fogalmazott, a rendező első filmjében, a budapesti metróhálózatban játszódó Kontrollban már megmutatta, hogy szívesen dolgozik emberekkel és járművekkel.
Az Armored bizonyos értelemben távol áll a műfajba tartozó filmektől, nem vérrel és hullákkal teli üres történet. Ennek az akciófilmnek, amelyben a szokásosnál kevesebb a hulla, lelke van: a néző valóban érzi a kapzsiságot és a brutalitást, s az emberölésnek súlya van.
A thriller egyszerű biztonsági emberekről szól, akik úgy döntenek, hogy kirabolják saját cégük 42 millió dollárt szállító járművét. Számításukba azonban hiba csúszik. A The New York Times kritikusa szerint a Színház- és Filmművészeti Főiskolán diplomát szerzett rendezőt régimódi, gyakorlatias stílus jellemzi. Az Armored egyszerű, brutális és néha ügyetlen, de egyáltalán nem buta B-kategóriás film, "egyáltalán nem rossz".
A Los Angeles Times jól sikerült akciófilmnek minősítette a művet, amelynek sikerét a szereplőgárda és a rendező képi világa alapozza meg. Az újság megállapította, hogy Antal Nimród jogosan kapott elismerést a 2005-ös Kontroll ötletes fényképezéséért, fegyelmezett megközelítése ebben az esetben is eredményes. Az akciófilm nem fog díjakat nyerni, de megnyugtató bizonyíték: a B-kategóriás filmek, a kisebb költségvetésű, nem művészfilmek kategóriájában még lehet jó filmet csinálni a digitális látványvilágú mozik korszakában - írta.
A Los Angelesben született Antal Nimród a 2004-es cannes-i filmfesztiválon a legjobb ifjú tehetség díját nyerte el Kontroll című filmjével, a magyar filmszemlén is kitüntették. Két éve mutatták be az Elhagyott szoba című horrorfilmjét, amelyet már Kaliforniában forgatott. Ő rendezi az ötödik Ragadozó-filmet Predators (Ragadozók) címmel; a horrorsorozat első része, a Predator 1987-ben készült Arnold Schwarzeneggerrel a főszerepben.