Könyv jelenik meg az 1997-ben pályája csúcsán Miamiban meggyilkolt Gianni Versace divatcézárról és a Versace családról az Egyesült Államokban.
Versace volt az, aki korán felismerte: márkajelzését a ruhákon kívül parfümökre, kozmetikumokra, órákra és még bútorokra is érdemes rátennie - derül ki a könyvből. A homoszexuális tervező sikeréhez hozzájárult az is, hogy olcsóbbá vált az utazás, így amerikai és japán vásárlók jelentek meg Európában. Emellett az amerikai Vogue magazin - amely hagyományosan amerikai tervezőkre összpontosított - nagyobb teret kezdett biztosítani az európai mestereknek.
A könyv szerint az internet robbanása pedig tovább szélesítette a megjelenés lehetőségeit. A kötet külön figyelmet szentel Versace meggyilkolásának, valamint a halála után kialakult helyzetnek. Versace akkor 11 éves unokahúgára, testvérének, Donatellának a lányára hagyta közel kétmilliárd dolláros vagyonát, a márka vezetését pedig Donatellára bízta.
Ball 220 interjút készített a családtagokkal, barátokkal, riválisokkal és ügyfelekkel, a könyvhöz ezek a beszélgetések nyújtottak hátteret.