Kár, hogy a szicíliai székhelyű ruházati üzlet modelljének Adolf Hitlert választották.
Az igaz, hogy az egyenruhája rószaszín, az eredeti szürke helyett, a horogkereszt helyére pedig egy szívet tettek egy ügyes kezű grafikusok, de összesen ennyi a különbség. A reklám sokakat felháborított.
A palermoiak levelet írtak a polgármesternek, hogy felháborodásukat fejezzék ki, amiatt, hogy a reklám szerintük nem politikailag korrekt. Ehhez csatlakoztak az olasz partizánszövetség, az Anpi tagjai is. A szövetség elnöke, Ottavio Navarra nyílt levelet küldött Palermo polgármesterének, Diego Cammarata-nak, és több állami vezetőnek. „Nem értjük, hogy a városi vezetés hogy engedhette meg egy ilyen plakát kihelyezését, és az Anpi nevében követeljük az eltávolítását”- olvasható a levélben. Navarra külön kiemelte, hogy „ez a súlyos hiba felháborítja a demokratikus palermoiak lelkét, és mindazokat, akik annak idején harcoltak a nácizmus ellen, és nem utolsó sorban sérti az alkotmányos és demokratikus elveinket.”
Az ügynökség, amely megalkotta a plakátot, és új stílust adott Hitlernek, azzal védekezik, hogy a reklám csak egy provokatív kísérlet, és semmilyen módon sem akarja védeni a náci bűnösöket. „A jelmondatunk a New Style, vagyis új stílus, és azzal akarjuk rávenni a fiatalokat, hogy a saját stílusukat kövessék, és ne másét. Célunk az volt, hogy kigúnyoljuk Hitlert”- magyarázza az ügynökség vezetője, Daniele Manno – „Néhány héten belül pedig megvalósítjuk a a kampány következő részét, amelynek szereplője Mao Ce-tung lesz.” A magyarázat természetesen nem győzte meg a plakátot kifogásolókat.