Megszületett a Bringázz a munkába kampány eredménye. 100.000 kakaós csigát égettek el a résztvevők, és megspóroltak 39 millió forintnyi benzint.
Ez a szám ugyan valamivel kevesebb a tavaly őszi akciót teljesítők számánál, viszont az idei időjárás is jelentősen hidegebb és esősebb volt a kampányidőszakban. A viszontagságok ellenére a tavaszi kampány 2.745 új belépővel bővült, akiknek a 20 százaléka autóról vagy motorról váltott kerékpárra.
A résztvevők több mint 1.700.000 km-t tekertek, vagyis majdnem nyolcszázszor kerülték meg Magyarországot, eközben közel 39.000.000 Ft benzinpénzt spóroltak meg, hozzávetőleg 100.000 kakaós csigának megfelelő, vagyis 35 millió kalóriát égettek el, és 630 tonna szén-dioxid kibocsátásától kímélték meg a légkört.
A kampány záróeseményén rendhagyó sporteszközöket próbálhattak ki az érdeklődők: bungee run, sumo, szivacsgladiátorok és falmászás várta a látogatókat a Margitszigeten.
A „Süss kerékpáros süteményt!” verseny bringázás ihlette sütemény kreációit Magos Zoltán népszerű mesterszakács és műsorvezető zsűrizte, de volt csocsó- és ping-pong bajnokság, valamint ingyenes kerékpárszerviz is.
2007 augusztusában a Közlekedési, az Egészségügyi és a Környezetvédelmi tárca meghirdette a Kerékpáros Magyarország Programot (KMP). A program kiemelt fontossággal kezeli a kerékpározás népszerűsítéséhez elengedhetetlen kampányokat – ilyen a Bringázz a munkába! is.
Sokan nem tudják, de 2007 szeptemberében még Kerékpározz a munkába! volt a kampány neve, ami így KAMBA néven vált ismertté és csak 2008 tavaszán kapta meg a Bringázz a munkába! elnevezést. A 2007 őszén próbaútjára indult kezdeményezés először csak Budapesten hódította meg a kerékpáros közönséget kéthetes kampányként.
2008 tavaszán a GKM újra meghirdette „Bringázz a munkába!” akcióját. Felhasználva a 2007-es tapasztalatokat az egész ország területére kiterjedő kampány indult. Települések is csatlakoztak a kampányhoz helyi sorsolással, amin a helyi Bam!-osok között sorsoltak ki ajándékokat. A 2008-as tavaszi kampányban már több mint 6.000-en vettek részt és a visszajelzések szerint kiemelkedően elégedettek is voltak.
2008 nyarán a Magyar Kerékpárosklub (MK) megállapodott a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztériummal, hogy az MK szervezi a kampányt előreláthatóan 2011 májusáig a LifeCycle európai projekt keretében.
A szervezők bíznak benne, hogy a 2011-ig terjedő időszakban tovább fog növekedni a résztvevők száma, és a kampány hatására egyre több kerékpáros fog bringával munkába járni.