Sztárokkal bármit el lehet adni, legyen az arckrém, parfüm, vagy körömlakk. Sőt, az az igazi, ha egy celebritás saját produktumot dob a piacra.
Bemutatjuk a legviccesebb sztártermékeket!
De vannak olyan esetek, amikor az együttműködés kevésbé szerencsés, és erre bizony jó pár példát találhatunk mind külföldön, mind itthon.
1966-ban, Michiganban a Schafer Bakeries az új fehér kenyerét reklámozta, és ehhez sikerült felkérniük a The Supremes nevű soul triót. A dolog egyetlen szépséghibája, hogy a sikeres női együttes fekete énekesnőkből állt, vezetőjük pedig Diana Ross volt. A hölgyek még a csomagolásra is felkerültek, és büszkén hirdették a fehér kenyeret.
Hasonló ügyetlen húzás volt Muhammad Alival reklámozni egy cipőkrémet, de neki, úgy tűnik, nem okozott gondot. Viszont a krém legalább nem fekete. Csak barna.
Hazánk neves képviselőit sem kell félteni. A híres férjgyűjtő Gábor Zsazsa saját parókafixálót dobott piacra 1972-ben, amely két csipeszből, egy gumiszálból és egy műanyag gyűrűből állt, és a páciens fején tartotta a műhajat, amíg azt befésülték.
A hazai piacon közkedvelt terméknek számított Lagzi Lajcsi Dáridó kolbásza, sőt, az egész Dáridó termékcsalád. Lajcsi saját bevallása szerint nem csak a nevét adta a húsáruhoz, hanem még a fűszerezésükben is részt vett. Ez valószínűleg nem igaz Anettkára. Őt a Drávatej kereste meg 2003 környékén, ugyanis az addig Anett nevet viselő sajtjukat szerették volna feldobni egy kicsit. Sikerült. A nevet Anettkára változtatták, és ha hinni lehet a híreknek, jobban fogyott, mint előtte.
Győzike sem maradhatott ki a szórásból. A saját valóságshow-val rendelkező celeb több termékhez is nevét adta, így született meg a Győzike energiaital, a Győzike szőlőcukor, és a zebracsíkos csomagolású Győzike drazsé is.
Ahogy komolyan gondolta Jesse Jackson is, aki a 80-as évek Amerikájában áhítozott az elnöki székre, és bár nem jött össze,hogy ő legyen az első fekete elnök, úgy tűnik, mindent megtett érte. Még a nevével ellátott műanyag gyűszűket is gyártatott. Biztos, ami biztos – a háziasszonyok is szavaznak, nem?
Azon viszont senki sem lepődik meg, hogy Sylvester Stallone proteines italport reklámoz, de attól még vicces, hogy ott mosolyog egy dobozon. Ettől jobban csak egy Arnold Schwarzenegger italpornak lehetne örülni.
Ha már be is szereztük ezt a tápláló terméket, valahogy adja magát, hogy nem sima mixerben keverjük ki az italt, hanem Hulk Hogan Thunder (vihar) Mixerében. A siker már ettől garantált.
A lista tehát végtelen - aki nem hiszi, az vegyen magának Hannah Montana parókát, vagy Paris Hilton parfümöt.