Az olvasottság nem publikus.

Kultúrpart

  •         
  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció

Kultúrpart

  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció
Anettka sajt Dáridó kolbásszal

Anettka sajt Dáridó kolbásszal

Kultúrpart a szerző friss bejegyzései 2010. 06. 07.
Hátborzongató koncertre készül a magyar kórus
2023-03-24 11:21:25

Igazi madrigál horrort állít a BMC színpadára a Vass Lajos Kamarakórus: a Nosferatu című filmet élő

Magnyitja kapuit az Emberkert
2023-03-24 09:38:19

A Pesti Vigadó kamaraszínpadán március 26-án vasárnap debütál Szemadám György kétfelvonásos

Terápia és balítélet
2023-03-22 10:48:27

Akár a Szívek szállodája vagy a Star Trek is segíthet önmagunk jobb megismerésében: Borbély Zsuzsa

Sosem látott hangszercsoda a Pesti Vigadóban
2023-03-20 21:29:35

Bán Miklós az MMA ösztöndíjprogramjának keretében egy új, Viola da Fusione nevű elektro-akusztikus hangszert

további bejegyzések a szerzőtől »

Sztárokkal bármit el lehet adni, legyen az arckrém, parfüm, vagy körömlakk. Sőt, az az igazi, ha egy celebritás saját produktumot dob a piacra.
Bemutatjuk a legviccesebb sztártermékeket!


Fehéren-feketén – galériához katt!
Miley Cyrus biztosan nagyon jól megél a Hannah Montana-val fémjelzett burgonyaszirmokból, társasjátékokból és zenélő tollakból.

De vannak olyan esetek, amikor az együttműködés kevésbé szerencsés, és erre bizony jó pár példát találhatunk mind külföldön, mind itthon.

1966-ban, Michiganban a Schafer Bakeries az új fehér kenyerét reklámozta, és ehhez sikerült felkérniük a The Supremes nevű soul triót. A dolog egyetlen szépséghibája, hogy a sikeres női együttes fekete énekesnőkből állt, vezetőjük pedig Diana Ross volt. A hölgyek még a csomagolásra is felkerültek, és büszkén hirdették a fehér kenyeret.
Hasonló ügyetlen húzás volt Muhammad Alival reklámozni egy cipőkrémet, de neki, úgy tűnik, nem okozott gondot. Viszont a krém legalább nem fekete. Csak barna.

Hazánk neves képviselőit sem kell félteni. A híres férjgyűjtő Gábor Zsazsa saját parókafixálót dobott piacra 1972-ben, amely két csipeszből, egy gumiszálból és egy műanyag gyűrűből állt, és a páciens fején tartotta a műhajat, amíg azt befésülték.

A hazai piacon közkedvelt terméknek számított Lagzi Lajcsi Dáridó kolbásza, sőt, az egész Dáridó termékcsalád. Lajcsi saját bevallása szerint nem csak a nevét adta a húsáruhoz, hanem még a fűszerezésükben is részt vett. Ez valószínűleg nem igaz Anettkára. Őt a Drávatej kereste meg 2003 környékén, ugyanis az addig Anett nevet viselő sajtjukat szerették volna feldobni egy kicsit. Sikerült. A nevet Anettkára változtatták, és ha hinni lehet a híreknek, jobban fogyott, mint előtte.

Győzike sem maradhatott ki a szórásból. A saját valóságshow-val rendelkező celeb több termékhez is nevét adta, így született meg a Győzike energiaital, a Győzike szőlőcukor, és a zebracsíkos csomagolású Győzike drazsé is.


Gombafejek-lábon
Az sem teljesen egyértelmű, hogy mi vitte rá a Beatles-t, hogy harisnyához adják a nevüket és arcukat. A jól sikerült darabra lábujjtól combig a híres gombafrizurát szőtték, és sorminta gyanánt kis gitárokat terveztek közéjük. A négy híres angol a zacskón is ott virít, de még az aláírásuk is. Szóval komolyan gondolták.

Ahogy komolyan gondolta Jesse Jackson is, aki a 80-as évek Amerikájában áhítozott az elnöki székre, és bár nem jött össze,hogy ő legyen az első fekete elnök, úgy tűnik, mindent megtett érte. Még a nevével ellátott műanyag gyűszűket is gyártatott. Biztos, ami biztos – a háziasszonyok is szavaznak, nem?

Azon viszont senki sem lepődik meg, hogy Sylvester Stallone proteines italport reklámoz, de attól még vicces, hogy ott mosolyog egy dobozon. Ettől jobban csak egy Arnold Schwarzenegger italpornak lehetne örülni.

Ha már be is szereztük ezt a tápláló terméket, valahogy adja magát, hogy nem sima mixerben keverjük ki az italt, hanem Hulk Hogan Thunder (vihar) Mixerében. A siker már ettől garantált.

A lista tehát végtelen - aki nem hiszi, az vegyen magának Hannah Montana parókát, vagy Paris Hilton parfümöt.

tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Film Élelmiszer Hollywoodi filmipar

Ajánlott bejegyzések:

  • Új magyar Oscart hozott a Düne Új magyar Oscart hozott a Düne
  • Itt mindenki hall mindent Itt mindenki hall mindent
  • Az igazi pusztulás az olajfinomító mellett zajlik Az igazi pusztulás az olajfinomító mellett zajlik
  • Meghalt a Mátrix, éljen a Mátrix! Meghalt a Mátrix, éljen a Mátrix!
  • A Central Perk titkai A Central Perk titkai

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpart.hu/api/trackback/id/tr537878504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tovább a Facebook-ra

Hallgasd a Kultúrpart műsorát a Trend FM-en! Minden szerdán 16-18h között várunk benneteket!

trendfm_logo_subhead.jpg

Legolvasottabb

  1. Megdöbbentő fotók a néptelen fővárosról
  2. Top 10: ezek a legjobb szerelmes filmek
  3. A 10 legütősebb drogos film
  4. Megjöttek a meztelen hősnők
  5. A forradalom egy holland fotós szemével
  6. Meztelenség és anatómia
  7. A legizgalmasabb fotók 2015-ből
  8. Meztelen fővárosiak
  9. Készülőben a nagy meztelen album
  10. Nézd meg a 48-as szabadságharc hőseiről készült fotókat!

Hírlevél feliratkozás

Kultúrpart Csoport

  • Kultúrpart Produkció
  • Kultúrpart Kommunikáció
  • Rólunk

Kapcsolat

  • Impresszum
  • Partnereink
RSS Facebook Twitter
süti beállítások módosítása
Dashboard