Tavaly a nők örülhettek, idén a férfiaknak lesz jó. Az új csatorna ugyanis nekik kínál műsorokat.
A ProSiebenSat.1 tulajdonában lévő TV2 csoport újabb csatornával bővült tegnap: a PRO4 névre hallgató adó a kiemelt műsorsávokban a férfi nézők szórakoztatását tűzte ki célul – derül ki a cég közleményéből.A csatorna műsorában megtalálhatók mozi- és tévéfilmek, már ismert és vadonatúj sorozatok és népszerű magyar szórakoztató műsorok is.
Az egy évvel ezelőtt bevezetett, nőknek szóló csatorna, a FEM3 után most a filmeket és a sorozatokat kedvelő nézőknek kíván alternatívát nyújtani a cégcsoport a legújabb csatornájával. Fő célközönsége a 18–49 korcsoport, de ezen belül egyes műsorsávokban a 25–34 év közötti férfi nézőkre kíván hangsúlyt fektetni az adó. A csatornán hamarosan sportműsorokat is láthatnak a nézők.
A PRO4 január 4-től a T-Home IPTV, Sat TV és digitális kábeltelevízió szolgáltatásában elérhető az előfizetők számára, az adó széles körű elérhetősége 2011 első negyedévének végére várható. A PRO4 2011 áprilisától lesz benne az AGB rendszerében, ekkor nyitja meg hirdetési felületeit is.
Forrás: Világgazdaság