Csodájára járnak a franciaországi Cannes-ban, a héten nyílt európai ingatlankiállítás résztvevői a Budapest standon kiállított 65 collos 3DTV-nek, amin a népszerű Get engaged! című Budapest-imázsfilm látható, szemüveg nélkül 3D-verzióban.
A YouTube-on közel másfélmillió látogatót vonzó klip Budapest szépségeit és a magyar innováció sikereit vonultatja fel - ezt a videotartalmat formálta át egy magyar cég 3D-formátumúvá az általuk fejlesztett szemüveg nélküli 3D-technológia segítségével.
A megoldás valódi hi-tech hungarikumnak számít, hiszen a több ezres nemzetközi szakmai közönség - befektetők, ingatlanfejlesztők, intézmények - által látogatott MIPIM-en a Budapest standon látható egyedül ilyen látványos megoldás. "Hiszünk az értékteremtő innovációban, ezért is válhatott az általunk fejlesztett szemüveg nélküli 3D technológia világelsővé" - mondta Korcsok Zoltán, az iPONT International Kft. ügyvezetője.
"Mivel a kiállításra tervezett Budapest stand is a magyar innovációt tűzte zászlójára, egyértelmű volt számunkra, hogy támogatjuk a Főváros sikeres nemzetközi megjelenését a népszerű országimázsfilm 3D-konvertálásával."