Joggal gondoljuk olykor, hogy a reklámok sok esetben öncélúan és feleslegesen használják az erőszakot eszközként. De mi a helyzet akkor, ha az eladandó termék maga a horror?
A megszállott horror és sci-fi rajongóknak valószínűleg nem újdonság, hogy létezik Rómában, a Via dei Gracchi 260 alatt egy aprócska, zsúfolt üzlet, amely a legvadabb képzeletet is felülmúlja... míg meg nem látogatjuk. A bolt Dario Argento rendező, az olasz horror emblematikus alakjának tulajdonában van, és a Profondo Rosso (Mélyvörös) nevet viseli. Argento az angol Forbidden Planet mintájára hozta létre saját vállalkozását, ahol a pólóktól és filmektől kezdve a babákig és álarcokig mindent árulnak, ami csak Chuckyhoz, Jasonhoz, Bőrpofához és más, legendás társaikhoz kapcsolódik; de még művér, műszív és csonkolt lábfej is kapható nála.A bolt alagsorába vezető szűk lépcsőn a múzeumba jutunk, ahol a sorakozó üvegvitrinekben és sötét kamrákban Argento híres filmjeinek jelenetei elevenednek meg – többek között – az életnagyságú Freddy Krueger és Darth Vader szomszédságában.
A múzeum legújabb reklámkampánya hű marad annak szellemiségéhez, a plakátokat gyártó marketingcég kicsit sem fogta vissza magát, mikor a nemzetközi hírű szobrász-fotós-illusztrátorral, Jessica Harrisonnal karöltve megalkotta a saját skalpjukat és beleiket tartó „romantikus” figurákat ábrázoló nippek koncepcióját. A kampány mindenestere hatásos, az eredmény garantált, az ötletet sem lehet az eredetiség hiányával vádolni... Hogy a látvány mennyire tetszetős, azt döntse el ki-ki magának.