Ötletes, bár nem túl szívderítő kampánnyal rukkolt elő egy reklámcég a Facebook legújabb fejlesztését kihasználva.
Bárki, aki regisztrálva van a legnagyobb közösségi oldalon, tudja, hogy a fejlesztők által régóta tervezgetett interfész-frissítések egyike az úgynevezett Timeline (magyarul Idővonal), mely időrendben jeleníti meg a felhasználóval történt – a Facebook-on megosztott – eseményeket. A megújult profilhoz a „borítóképnek” nevezett látványelem is társul: ennek használatára az Idővonallal már rendelkező, kreatívabb felhasználók gyorsan ráéreztek. (A legjobbak itt megnézhetők.)Az Idővonalban és a borítóképben a Tel Aviv-i McCann reklámügynökség is fantáziát látott: egy kitalált felhasználó, Adam Barak profilját létrehozva kampányolnak a drogok és a függőség ellen, megmutatva azt, hogy a droghasználat hogyan oszthatja meg az életünket, és írhat teljesen más sorsot számunkra, mint amink eredetileg lehetett volna.