Március 26. és 30 között rendezik meg a 2012-es Netre fel! hetet (Get Online Week 2012) az Európai Bizottság és a Telecenter Europe szervezésében.
Az a cél, hogy legalább rövid időre középpontba kerüljenek az elsősorban a munka világában egyre lényegesebb internetes készségek. A kampány során 5000 teleházban közel 200 ezer ma még nem netező embert szeretnének elérni a több mint 7 millióból.Herczog Edit a megnyitón elmondta, hogy az infokommunikációs szektort nemcsak belülről uralják a férfiak: nem elég, hogy az informatikusok döntő többsége férfi, de az innovatív újítások jelentős részének is ők a célcsoportja. Az EP-képviselő szerint mi sem jelzi ezt jobban, mint hogy például az autóban fellelhető újítások négyötöde ma már az informatikai vívmányok közül kerül ki, míg például a hűtőszekrény szinte semmit sem változott az elmúlt száz évben.
Forrás: Hirado.hu