A Sleigh Bells párosának második lemeze, a Reign Of Terror alapján már biztos: nem csak napjaink leghangosabb, hanem egyik legjobb zenekarával van dolgunk.
A jóslatok be is váltak, meg nem is, hiszen a Reign Of Terror tényleg jóval komorabb lett elődjénél, bár inkább a körítést, mintsem a zenét figyelembe véve. Mivel a Treats anyagának nagy részét Miller még Krauss-szal való találkozása, vagyis kb. 2008 előtt írta, a második album már frissebb eseményekre fókuszál, azok közül is leginkább a dalszerző édesapjának 2009-es halálos motorbalesetére. A szerzemények első számú ihletforrásai így a legkevésbé sem vidám témák voltak, a jelentősen baljósabb, agresszívabb szövegek egyértelműen a fiatalember belső démonait tükrözik, néhol már-már morbid és durva képekkel illusztrálva állapotát. Tovább árnyalja a hangulatot, hogy az albumfüzet képi világát nagyapja második világháborús élményei ihlették (a benne látható „ereklyéket” Miller örökölte tőle), melyek a szerző csatározásaival rokoníthatóak, akárcsak a lemez címe. Mindezek tükrében nem meglepő, hogy a hanganyag is feketébb tónust kapott, bár a súlyos témákhoz képest az összkép olyannyira nem különbözik az eddigiektől: a gitár valóban még keményebb, még kaparósabb, sőt, a dübörgő dobütemek is leginkább egy légitámadásra emlékeztetnek, viszont a duó kicsit sem felejtette el, hogyan is kell slágereket írni, így a dalok minden további nélkül párhuzamba állíthatóak az előző korong szerzeményeivel. A legszuperebb számok, igaz, érezhetően az anyag első felén kaptak helyet, de a második szegmens sem rontja számottevően az összképet, így teljes meggyőződéssel kijelenthetjük, hogy a Reign Of Terror méltó folytatása a Sleigh Bells életművének.