Nemsokára a Pepsi új dobozán a popsztár kései fotóját láthatjuk. A terméken található kép csak egy eleme az üdítőitalokat gyártó cég új marketingstratégiájának.
Jackson vagyonkezelő cége csütörtökön jelentette be az együttműködést, amely nyomán a sztár a Pepsi legújabb globális marketingjének arca lehet. A promóció természete országról országra változni fog, de a Jackson képét ábrázoló limitált szériás kólás doboz, a TV reklámok és a popikon leghíresebb számainak letölthető remixei biztosan felbukkannak majd a különböző nemzetközi piacokon.A sztár nevével fémjelezett promóció a Pepsi tervének része, amelyben a márkát szeretnék megújítani, és visszanyerni a Coca Colától a piaci részesedésüket. A szélesebb körű Live For Now (Élj a mának) kampánnyal erősíteni akarják a kapcsolatukat a popkultúrával.
A következő hetekben az Egyesült Államokbeli és a kínai fogyasztók kóstolhatnak majd először bele a kampányba (és ezzel együtt a Jackos Pepsibe). A kampány indulása egybeesik a Bad-nek, Jacko multiplatina albumának 25. évfordulójával. Idén őszig a kampány a tervek szerint több mint húsz országba jut majd el. Az USA-ban nemsokára megindul a kék dobozok forgalomba hozása, amelyen Michael Jacksont egy jól ismert pózban láthatjuk. A fogyasztók az üdítőkön található kódokat leolvasva tölthetik majd le a Bad album számainak remixelt változatát. A kínai piacra a sztár zenéjét felhasználó TV reklámmal szeretne a multicég betörni. Valamint különböző játékokon Michael Jackson inspirálta showra lehet jegyet szerezni, és a lelkes rajongók a popkirály stílusában készült bőrkabátot is megnyerhetik.
Bár a Pepsi a kampány által felébresztett Jacko nosztalgiára épít, arról általában hallgatnak, hogy a ’80-as évek óta létező partneri kapcsolat nem volt botrányoktól mentes. Egy 1984-as Los Angeles-i reklámfilm forgatásán Jackson haja lángra kapott. A balesetet egy túl korán elindított pirotechnikai eszközből az énekes fejére hulló szikra okozta. Jackson súlyos égési sérüléseket szerzett, ami az egyik oka lehetett a fájdalomcsillapítókra való rászokásának, valamint a későbbi számtalan plasztikai műtétének. Kártérítésként a sztár 1,5 millió dollárt kapott a Pepsitől.
Lássuk az együttműködés egyik legsikeresebb darabját: reklámfilm a Pepsi generációról.
Forrás: Huffington Post