Az olvasottság nem publikus.

Kultúrpart

  •         
  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció

Kultúrpart

  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció
Hamarosan mindenki Michael Jacksonra ihat

Hamarosan mindenki Michael Jacksonra ihat

Kultúrpart a szerző friss bejegyzései 2012. 05. 04.
„A zene mindenkié” – Rost Andrea zenei zarándoklata
2025-07-08 12:02:05

Mi történik, amikor egy világhírű operaénekesnő a koncerttermek helyett ott énekel, ahol a zene valóban

Baby Queen - Solére himnusza az újrakezdéshez
2025-07-07 16:00:00

Solére friss szerzemény egyszerre kacér és mélyen személyes, és olyan erőt sugároz, ami a legnehezebb

Tűvel írt történetek – Elismerések a legszebb magyar hímzéseknek
2025-07-07 10:54:24

Rekordszámú alkotással zajlott le a 2025-ös Kisjankó Bori Országos Hímzőpályázat. A legszebb kézimunkák

Magyar dallamok Japánban - A Cimbaliband sikere Oszakában
2025-07-03 18:13:45

A magyar népzene különleges hangzása, a cimbalom egyedisége és a Cimbaliband szenvedélye ragadta magával a

további bejegyzések a szerzőtől »

Nemsokára a Pepsi új dobozán a popsztár kései fotóját láthatjuk. A terméken található kép csak egy eleme az üdítőitalokat gyártó cég új marketingstratégiájának.

Jackson vagyonkezelő cége csütörtökön jelentette be az együttműködést, amely nyomán a sztár a Pepsi legújabb globális marketingjének arca lehet. A promóció természete országról országra változni fog, de a Jackson képét ábrázoló limitált szériás kólás doboz, a TV reklámok és a popikon leghíresebb számainak letölthető remixei biztosan felbukkannak majd a különböző nemzetközi piacokon.

A sztár nevével fémjelezett promóció a Pepsi tervének része, amelyben a márkát szeretnék megújítani, és visszanyerni a Coca Colától a piaci részesedésüket. A szélesebb körű Live For Now (Élj a mának) kampánnyal erősíteni akarják a kapcsolatukat a popkultúrával.

A következő hetekben az Egyesült Államokbeli és a kínai fogyasztók kóstolhatnak majd először bele a kampányba (és ezzel együtt a Jackos Pepsibe). A kampány indulása egybeesik a Bad-nek, Jacko multiplatina albumának 25. évfordulójával. Idén őszig a kampány a tervek szerint több mint húsz országba jut majd el. Az USA-ban nemsokára megindul a kék dobozok forgalomba hozása, amelyen Michael Jacksont egy jól ismert pózban láthatjuk. A fogyasztók az üdítőkön található kódokat leolvasva tölthetik majd le a Bad album számainak remixelt változatát. A kínai piacra a sztár zenéjét felhasználó TV reklámmal szeretne a multicég betörni. Valamint különböző játékokon Michael Jackson inspirálta showra lehet jegyet szerezni, és a lelkes rajongók a popkirály stílusában készült bőrkabátot is megnyerhetik.

Bár a Pepsi a kampány által felébresztett Jacko nosztalgiára épít, arról általában hallgatnak, hogy a ’80-as évek óta létező partneri kapcsolat nem volt botrányoktól mentes. Egy 1984-as Los Angeles-i reklámfilm forgatásán Jackson haja lángra kapott. A balesetet egy túl korán elindított pirotechnikai eszközből az énekes fejére hulló szikra okozta. Jackson súlyos égési sérüléseket szerzett, ami az egyik oka lehetett a fájdalomcsillapítókra való rászokásának, valamint a későbbi számtalan plasztikai műtétének. Kártérítésként a sztár 1,5 millió dollárt kapott a Pepsitől.

Lássuk az együttműködés egyik legsikeresebb darabját: reklámfilm a Pepsi generációról.



Forrás: Huffington Post

tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Michael Jackson Zene Reklám Popkultúra

Ajánlott bejegyzések:

  • Színház, zene, természet: összművészeti ünnep a Dunakanyar szívében Színház, zene, természet: összművészeti ünnep a Dunakanyar szívében
  • Idén is a Gyerek Szigettel kezdődik a vakáció Idén is a Gyerek Szigettel kezdődik a vakáció
  • Pünkösdi Örökség Ünnep – Élő hagyományok és közösségek a Skanzenben Pünkösdi Örökség Ünnep – Élő hagyományok és közösségek a Skanzenben
  • Jókai Mór és a múzeumok varázslatos éjszakája Jókai Mór és a múzeumok varázslatos éjszakája
  • JJ megnyerte az Eurovíziós Dalfesztivált, melyben a Budapest Scoring Orchestra is közreműködött JJ megnyerte az Eurovíziós Dalfesztivált, melyben a Budapest Scoring Orchestra is közreműködött

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpart.hu/api/trackback/id/tr77907044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tovább a Facebook-ra

A Kultúrpartot 2024-ben a Magyar Művészeti Akadémia támogatta.

mmalogoc_1_ketsoros.jpg

Legolvasottabb

  1. Megdöbbentő fotók a néptelen fővárosról
  2. Top 10: ezek a legjobb szerelmes filmek
  3. A 10 legütősebb drogos film
  4. Megjöttek a meztelen hősnők
  5. Meztelenség és anatómia
  6. A forradalom egy holland fotós szemével
  7. A legizgalmasabb fotók 2015-ből
  8. Meztelen fővárosiak
  9. Készülőben a nagy meztelen album
  10. Nézd meg a 48-as szabadságharc hőseiről készült fotókat!

Hírlevél feliratkozás

Kultúrpart Csoport

  • Kultúrpart Produkció
  • Kultúrpart Kommunikáció
  • Rólunk

Kapcsolat

  • Impresszum
  • Partnereink
RSS Facebook Twitter
süti beállítások módosítása
Dashboard