Az Ashton Kutcher által alakított indiai férfit már nem láthatjuk többé. Eltávolították ugyanis a reklámot a netről.
Visszavontak egy online reklámot, amelyben Ashton Kutcher - Demi Moore válófélben levő férje - indiai férfit alakít, mert egyes nézők rasszistának nevezték a hirdetést. A 34 éves amerikai színész a Popchips új reklámarcaként négy rövid reklámklipben alakított négy különböző, jellegzetes karaktert. A hirdetések közül csak az ellen érkezett panasz, amelyben a barna bőrűre maszkírozott Kutcher egy Rádzs nevű hollywoodi producert játszik, aki "a szerelmet keresi". A klipet a YouTube és a Facebook portálról is eltávolították.
A Popchips szóvivője elmondta: a reklámot kifejezetten azzal a céllal készítették, hogy a paródiák vidámságot fakasszanak, nem volt szándékukban sem sztereotípiákat gyártani, sem bárkit is megsérteni. Vállalata reméli - tette hozzá a szóvivő -, hogy az emberek megértik, milyen szellemben készült a produkció, és tetszeni fog nekik.
A további három reklámvideó, amelyekben a Két pasi meg egy kicsi új sztárja divatőrültet, drogfüggőt és tetovált motorost alakít, fennmaradt a világhálón.
Kutcher egyelőre nem szólalt meg az ügyben.
Forrás: Hirado.hu