Már a megjelenés előtt hatalmas érdeklődés övezi a Két pasi - meg egy kicsi című sikersorozatból kirúgott Charlie Sheen legújabb produkcióját, az Anger Management televíziós vígjátékot.
Ez több fronton is megnyilvánul, hiszen mind a piac, mind pedig a nézők nagyon várják már, hogy ezúttal mit alkotott a botrányairól híres színész. Az üzletág körül legyeskedő cégek – anélkül, hogy akár csak egy perc is lement volna a sorozatból – már megvették az első négy adás reklámidejét.A műsort gyártó stúdió sem járt rosszul, hiszen a sorozatot már sikerült eladni Kanadába, Dél-Amerikába, Németországba, Skandináviába és Ausztráliába is, ráadásul hihetetlenül magas, epizódonkénti hatszázezer dollárért, mely túlszárnyalja az olyan befutott vígjátékok árait, mint a Seinfeld vagy a Két pasi - meg egy kicsi.
Az Anger Management indulását már a közönség is várja. A bemutatkozás előtt álló sorozatok iránti érdeklődést mutató listán messze az első helyen van Sheen projektje, mellyel többek között a 21 év után újrainduló Dallast is maga mögé utasította.
Egy újonnan bevezetett produkciós modellnek köszönhetően a színészek is jól járnak. A tervek szerint hetente két epizódot tudnak majd leforgatni, így az elkövetkezendő két évben meg is lesz az első 100 adás, mely nemcsak komoly bevételt, de művészi és szakmai szabadságot is hoz majd a szereplőknek.
Mindez persze csak álmodozás egészen addig, amíg kiderül, hogy a nagy felhajtás és a komoly pénzügyi befektetés megérte-e. A műsornak komoly nézettséget kell majd hoznia az első 10 résszel, melybe a két bemutató epizód (a tömeges kíváncsiság miatt) nem számít bele, így arra is kell ügyelni, hogy ne essen drasztikusan a nézőszám a premiert követően.
A stúdió mindenesetre pozitívan gondolkodik, végleges megrendelés nélkül is munkára fogták az írócsapatot, mellyel egy hétszázezer dolláros költséget vállaltak úgy, hogy egyelőre még nem biztos a megtérülés.
Az Anger Management június 28-án debütál az Egyesült Államokban.
Forrás: Hollywood Reporter