Nem csak hangzásában, de pályaívében is követi példaképeit a fiatal Two Door Cinema Club, így a csapat második lemezére sajnos nem sokáig fogunk emlékezni.


A rossz hír az, hogy erre minden esély megvan a 2010-es bemutatkozást két évvel követő folytatást, vagyis a Beacont hallgatva. Persze már a reményteljes Tourist History is a szigetországi indie többszázadvonalába tartozott, ám a rajta szereplő slágeres, dinamikus, könnyedén táncolható gitárdalokat még így is nagyobb öröm volt hallgatni, mint a White Lies lelki sérelmeit vagy a Vaccines dühítő semmilyenségét, az új lemez alapján azonban inkább az látszik, hogy a Two Door Cinema Club is csak egy az elmúlt évek kérészéletű sikertörténettel bíró brit formációi közül, és csak tovább rontja a helyzetet, a tagok saját maguk ásták meg a sírjukat: a debüt legvonzóbb sajátosságát, vagyis a döngölő, metronómszerű táncütemeket ugyanis a csapat eltüntette a repertoárjából, helyükre pedig élőbb (lásd Szigetes interjúnkat!), ám leginkább közhelyes, alibi ritmusokat ültetett, a mozgatórugójuktól megfosztott szerzemények pedig ebben a formában meglehetősen unalmasak. Persze a zenekar igyekezett pótolni hiányt, itt-ott vonósokkal, fúvósokkal, elektronikával színezte a lemezt, igaz, csak aromák, talmi adalékanyagok ezek, akárcsak a Jacknife Lee neve a közreműködők között, hiszen felkapott producer ide vagy oda, a Beacon még az ő szakértelme ellenére is egy felejthető album lett.