Lisszabonban díjazták a munkálatokat.

A közleményben idézték a díjat átvevő Honti Ferencet, a Közgép acélszerkezeti és műtárgyépítési vezérigazgató-helyettesét, aki ismertette, hogy a Margit híd felújításakor a régi pályaszerkezet cseréjéhez és az új, csaknem 4500 tonna acélszerkezet beépítéséhez a hidat ketté kellett vágni, majd újra összeilleszteni, úgy, hogy a munkálatok során a tömegközlekedést is biztosítani kellett. Ehhez háromszor helyezték át a villamossíneket. A gyalogos- és kerékpároshidak között egy másik olyan híd is versenyben volt, amely a Közgép nevéhez fűződik: a szolnoki Tiszavirág híd - olvasható a közleményben. A Közgép Zrt. mellett a kivitelező konzorcium másik két résztvevője az A-Híd Zrt. és a Strabag MML Kft. volt. A generáltervezést a Margit híd Konzorcium végezte, amelynek tagja volt a FŐMTERVÍTT Zrt., az MSc Kft., a Pont-Terv Zrt. és a CÉH Zrt.
Forrás: Hirado.hu