Szakítottak a társadalmi célú hirdetésekben megszokott éhező kisgyerekekkel és szomorú kutyákkal, a főszereplő ezúttal a női mell.
Mellek mély dekoltázsú blúzokban, sportmelltartóban, zuhanyzóban és egy kisbaba szájában. Ilyen és ezekhez hasonló képek tömkelegével indított kampányt a helyi médiában egy chilei ügynökség, mely a mellrák veszélyeire szeretné felhívni a figyelmet.Az sem mindegy persze, hogy kinek a figyelmét, hiszen ez a reklám elsősorban a férfiakat célozza. Miután az egyértelmű témájú képsorok az összes úriember tekintetét a képernyőre ragasztották, a következő felirat jeleik meg: „Ha ennyire szeretjük őket, akkor vigyázzunk is rájuk. Küldj el egy nőt mellvizsgálatra!”
A hirdetés mindenképp figyelemfelkeltő – remélhetőleg hatékony is –, de több feminista szervezet szerint sértő is, hiszen egy komoly betegségről szól „szexesített” formában.
A mostani akció csak egy a sok közül, bár közel sem váltott ki akkora felháborodást, mint az a pornóoldal, amelyik a „nézők aktivitása alapján” kínált anyagi segítséget egy mellrákkutatást támogató alapítványnak. Felháborodni persze mindenen lehet, de a kérdés továbbra is az, szentesíti-e a cél az eszközt, ha egy halálos kór mihamarabbi leküzdése és számtalan élet megóvása a tét. Ön mit gondol?
Forrás: Huffington Post