Egy kis matek: 1 helyszín + 1 borász + 3 grafikus = Borüzem. Borkultúra, bor és kultúra, avagy borkóstolás közben fiatal grafikusok címkét terveznek, a boroktól elbódult közönség pedig szavaz a győztes borcímkére.
Folkmann László, (Sexardicum Borkereskedés) számos baráti hangulatú kóstoló szervezője évek óta szívének kedves szekszárdi kistermelő borászokkal és boraikkal foglalkozik. Nem a népszerűre, közismertre utazik, hanem a szeretettel és odafigyeléssel készített borokra vadászik. Keresgélései során ismerkedett meg Tóth Lajossal, aki több generációra visszanyúló családi borászatot vezet.November7.-én beindul a Borüzem kóstolással, borcímke tervezéssel, szavazással Budapest szívében, a Kisüzemben (Budapest VII., Kis Diófa u. 2.).
A grafikusokat, graffitiseket, lemezlovast, fanzinistát, koncertszervezőt is tömörítő csapat, az 1000% Csoport három grafikusa - Stark Attila, Szabó Balázs és Vörös Krisztián - este héttől borcímkéket tervez, amíg a díszes társaság 2000 Ft-ért végigkóstolhatja a Tóth család öt(+egy) borát: a 2011-es Kadarkát és Portugiesert, a 2009-es Kékfrankos, Merlot és Cabernet Sauvignon borokat, és
gratis megkóstolhatják a 2012-es Kékfrankos Rosét, amely tartogathat meglepetéseket, hiszen még csak készülőben van: a szakma az ilyet tartálymintának nevezi.
Mikor mindenki kellően elfogultra itta magát, a helyszínen szavazhat a kedvenc borcímkére. A legtöbb szavazatot elnyert címke valóban a Tóth Pince borainak palackjait díszíti majd.
A Borüzemet a Sexardicum Borkereskedés és a Borneked támogatja.