Justin Timberlake amerikai előadó új lemezéből majdnem egymillió példányt kapkodtak szét a rajongók a korong megjelenését követő első héten.
A Nielsen SoundScan piackutató cég szerint az énekes harmadik, The 20/20 Experience címet viselő stúdióalbumából 968 ezer példány fogyott. A cég 22 éves történetében ez a 19. album, amely több mint 900 ezres eladást produkált a megjelenését követő első héten.
Timberlake 2006 óta most először rukkolt elő új koronggal: a hét évvel ezelőtt piacra dobott FutureSex/LoveSounds című album többszörös platinalemez lett és Grammy-díjat is nyert. Tom Corson, az énekes új albumát kiadó RCA Records elnöke szerint a számok őket is meglepték, előzetesen 500-600 ezres eladásra számítottak.
A 31 esztendős előadó kifinomult stratégiát választott visszatérő albumának beharangozásához: fellépett a Grammy-gálán, házigazda volt és színpadra is lépett a Saturday Night Live című televíziós műsorban, sőt egy egész hétre "beköltözött" a Late Night with Jimmy Fallon című televíziós beszélgetős műsorba. Elkészítette az album deluxe változatát, és már a megjelenés előtti héten elérhetővé tette az új hanganyagot az iTunes online zeneboltban.
A The 20/20 Experience című korongon r'n'b, soul, pop és futurisztikus dallamok sorakoznak. A tíz szám mindegyike áltagosan hét perces. Corson szerint a mostani siker hatására valószínűleg még nagyobb várakozás fogja övezni Timberlake következő albumát, amely az énekes ígérete szerint még az idén a boltok polcaira kerül.
Forrás: Hirado.hu