A brit sztárzenekar több mint ötmillió fontot (közel kétmilliárd forintot) költött el legutóbbi turnéján arra, hogy meglepje közönségét.
A Coldplay egy hatalmas összeggel bizonyította, hogy a rajongók milyen fontosak a csapatnak. A brit sztárzenekar összesen 5,5 millió angol fontnyi összeget költött ajándékokra, melyeket Mylo Xyloto elnevezésű turnéjukon osztottak szét.A banda tagjai például ingyenes karkötőket, úgynevezett xylobandeket osztogattak rajongóinak, melyek a zenére változtatták színüket. „Ezzel a turnéval a Coldplay meg akarta mutatni, hogy a rajongók az elsők. Vissza akartuk adni a szeretetüket." -nyilatkozta a zenekar.
"Ha a rajongók ötven fontot fizetnek egy jegyért, akkor megérdemelnek egy jó koncertet és egy igazi élményt. Nem elég már csak ugrálni a színpadon és jól kinézni."- tették hozzá.
Forrás: NőiNetCafé