A Justin Bieberről szóló új dokumentumfilm kevesebb bevételt termel, mint amire a készítők számítottak. Az elemzők az érdeklődés hiányát egyértelműen a tinisztár botrányaival magyarázzák.
Az Észak-Amerikában 29,5 millió dolláros nyitóbevételt produkáló Never Say Never összesen 73 millió dollárt hozott a konyhára, és ezzel minden idők legsikeresebb koncertfilmje lett az Egyesült Államokban. A mostani előrejelzések szerint ezzel szemben a Believe, amelyet a kanadai popénekes első koncertfilmjét is jegyző Jon M. Chu rendezett, talán eléri a tízmilliós határt.
A Believe lekörözte Katy Perry: Part of Me című dokumentumfilmjét a legrosszabb nyitóbevételt produkáló új - fiatal popénekesekről szóló - dokumentumfilmek mezőnyében. Perry filmje tavaly nyáron szerény 7,1 millió dolláros nyitóbevételt hozott - adta hírül a The Hollywood Reporter online kiadása.
Elemzők szerint az új Bieber-dokumentumfilm iránti érdeklődés hiánya talán azzal magyarázható, hogy az ifjú popsztár viselkedése alaposan megváltozott az utóbbi időkben, és az édesanyák talán már nem szívesen engedik el új koncertfilmjére fiatalabb gyermekeiket.
Forrás: MTI