Bár a Cold Cave friss stúdiólemeze még várat magára, Eisold egy élénkítő válogatáskoronggal tölti ki a köztes űrt. Megjöttek a Hideg Hold dalai.
Eisold az utóbbi bő egy évben leginkább kislemezekkel volt elfoglalva, ugyanis egymagában jelentetett meg öt single-t, amely az elméletileg idénre várható újabb stúdióalbum előtt kerültek összegereblyézésre a Full Cold Moon címen. És igaz, hogy az ehhez hasonló megjelenések leginkább csak mankóként vagy időhúzásként szolgálnak a nagyobb megjelenések között, a legviccesebb az, hogy az korongot nem csupán lehet stúdióalbumként fogyasztani, hanem ajánlott is. A rajta szereplő dalok ugyanis egy szép füzérbe állnak össze, amely talán minden eddiginél jobban magába tömöríti a Cold Cave referenciahalmazát: van itt Suicide, Depeche Mode, korai Nine Inch Nails, EBM és Cure is, persze; sőt, Eisold néha egyenesen úgy morog, mint Lux Interior. Ezek tudatában nem meglepő, hogy talán ez lett a produkció eddigi legsötétebb dalgyűjteménye, amit vizuálisan a borító; muzikális értelemben pedig a kicsit nagyobb teret kapó háttérzaj, a fénytelen hangulat és a még depresszívebb atmoszféra bizonyít, a sok negatív összetevő azonban nem szívja el a levegőt a dalok elől, amik így egyszerre tudnak slágeresen (Oceans With No End), személyesen (Meaningful Life) vagy döngölően (Nausea, The Earth And Me) oszlatni az unalmat. És bár odáig nem merészkednénk, hogy a projekt eddigi legjobb kiadványának nevezzük a munkát, kevés kétség fér aközé, hogy a Full Cold Moon az öt évvel ezelőtti debütlemezhez hasonló hozzáállással és színvonalon működik egy meglepően összefüggő anyagként, remekül felcsigázva az érdeklődést a már régóta ígérgetett harmadik album iránt.