Ha nem ismered a Music Go Music zenéjét, itt az idő a pótlásra: a csapat 2014-es lemeze ugyanis legalább olyan nagyszerű, mint az előző.

De nem kell a külsőségekkel foglalkoznunk, elég amit hallunk. Az öt év után megjelenő második, Impressions lemezt címéhez illően tekinthetjük a debüt határozott ellentétének is. A szerzemények hangsúlyosabb elektronikus lüktetést kaptak; bazáros-akusztikus örömzene helyett itt talán végleg vastag- és dőltbetűvel szedett diszkóidézésben részesülünk, és az örömteli hangulat is kicsit átcsapott finom szomorkodásba. Azt is mondhatnánk, ha a bemutatkozás volt a Dancing Queen, akkor ez most a Winner Takes It All: ugyanaz a zenekar, ugyanazon a színvonalon, egy kis könnycseppel a szeme sarkában. Az ellentétes előjel azonban nem ment a minőség kárára. A MGM továbbra is kifogástalannál kifogástalanabb dalokat ír, beszéljünk akár a finom Moroder-reciklálásról (Love Is All I Can Hear), az Inferno picsanagy Blondie-basszusairól, vagy arról, ahogy a People All Over The World mutatja be, Nile Rodgers nem csak a hülye vigyora, hanem a gitárhangzása révén is historikus jelentőségű. De még mindig nem ez a legjobb. Hanem az, amikor egy felcsigázó bevezető után odacsapnak a lovak közé, és indul a vad vágta, galoppoznak a paripák mindenfelé (Tell Me How It Feels); sőt, az, amikor minderre még rátesznek egy lapáttal és tragédiába illő módon ütik a zongorát (Part Of Me). Utólag is elnézést, én is nagyon utálom az olyan kritikákat, amiben az egyes dalok jellemzőivel példázzák az összélményt, de hát nem lehet mit tenni, annyi király eleme van a lemeznek, hogy muszáj mindegyikre kitérni, hogy már három hallgatás után egyértelmű, ezt kéne a közoktatás részévé tenni, nem a nyomorult Szent Péter Esernyőjét.
86%