Zseniális plakátkampánnyal hívták fel a szülők figyelmét a gyerekekre leselkedő veszélyre Amerikában. Nem is sejtenénk, de szinte minden fiatalnál fennáll annak az esélye, hogy megvan benne az a bizonyos hajlam...
Nem figyelünk oda eléggé, pedig az ifjúságot védeni kellene, hisz megannyi veszély fenyegeti gyermekeinket: alkohol, drogok, egynyári kalandok, szekták, háztartási balesetek és ifjúsági szervezetek leselkednek rájuk. De ez mind semmi ahhoz a szörnyűséghez képest, amely minden szülő rémálma...Ismerős a történet: először csak a barátok unszolására próbálja ki a gyerek az újságpapíron való firkálgatást, aztán már kész is a baj, jön az agyagozás, a tempera, az olaj és végül a dizájner-dolgok, a digitális képmanipuláció... és onnantól nincs megállás! Kialakul az életre szóló függőség. Nincs annál nagyobb tragédia, mint amikor egy ártatlan fiatalból előtörnek a hajlamok, és mielőtt a szülők vagy a hatóságok közbe tudnának lépni, a gyermek igazi, elkötelezett, tehetséges művész lesz.
A reklámkampányt egy detroiti művészeti iskola, a College for Creative Studies megrendelésére készítette a Team Detroit nevű reklámcég három munkatársa, Marcus Popiolek, Kate Lees és Megan Mesack.
A feliratokat angolul kevéssé értő olvasóink számára igyekeztünk nyersfordítani, de szívesen közöljük a pontosabb fordításokat.