Három film, három interjú, három gondolat a halhatatlanságról, egy művész, egy pszichiáter és egy neurológus szemszögéből. Ezzel készült az Umbrella és rendezője, Luka Kostil az Art Directors Club Miamiban megrendezett nagymúltú reklámversenyének megnyitójára.
Az április végén megrendezett mára ikonikussá volt Art Directors Club díjátadó gála témája idén az “Immortality for your work” volt. Az ADC felkérésére az Umbrella és feltörekvő rendezője dolgozta fel az enigmatikus témát három művészi rövidfilmben.Luka koncepciója vizuálisan és tartalmilag is mélyére nyúlt a témának, kibontva a világhírű fotóművész Oliviero Toscani, a nemzetközileg elismert pszichiáter és író Feldmár András és Dr Wendy Suzuki, a New York University neurológus profeszorának gondolatait, egy az egyszerűségével beszippantó vizuális világba ágyazva. A három rövidfilm valójában egy filmszerű triptych, ami a halhatatlanság rejtélyes témáját hivatott bemutatni.
“Ez egy olyan különleges művészi kollaboráció, ami az idő, a tér és az emberi halandóság témáját járja körbe. Az alkotófolyamat alatt kifejezetten az egyszerűségre törekedtünk, ugyanakkor valami egészen mély jelentéstartalmat akartunk életre hívni, ami szinte lelassítja az időt és a kisfilmek nézőit egy spirituális utazásra invitálja. Az volt az ötletünk, hogy egy olyan metafórát találjunk a halhatatlanság témájára, ami korlátok nélküli és ezáltal végtelenné tud válni. Inspiráló kihívás volt az ADC előkelő szakmai közönsége számára létrehozni ezt a csodálatos filmtrilógiát, aminek nagy sikere volt a gálán.“ – nyilatkozta Kázmér Miklós, az Umbrella alapítója és producere.
Az első filmben Oliviero Toscani azt állítja, hogy a halhatatlanság a folyamatos emberi cselekvés eredményeként érhető el. A második filmben Feldmár András felveti, hogy a hallhatatlanság eredendően lehetetlen gondolat, és csak a jelen pillanatban létezhet a végtelen. Dr Wendy Suzuki véleménye szerint az érzelmi rezonancia elenegdhetetlen az örökké fennmaradó emlékek kialakulásához.
Az Umbrella 2004-es megalapítása óta széles körben elismert full-service produkciós stúdióvá tőtte ki magát számtalan nemzetközi és hazai szakmai díjat bezsebelve. Mára több, mint 40 főt foglalkoztat, köztük a hazai kreatív és filmes szakemberek legjobbjait. Az Umbrella több egy átlagos utómunka stúdiónál, mert a projekteket minden esetben komplex egységként képes kezelni, az ügyfél alkotói partnereként. A gyártástól az utómunkákig egy összeszokott rutinos csapat dolgozik együtt, így széttagolt részegységek helyett, folyamatában egyben képes az adott megbízásokon dolgozni. A nemzetközi érdeklődés erősödése miatt, valamint az egyre több külföldi projekt hatásásra az Umbrella 2013-ban megnyitotta a New York-i, 2015-ben pedig a dubai irodáját.