Újsághirdetésben jelent meg Paula Coelho könyve. Az a brazil ember, aki eddig nem olvasta volna az író híres (hírhedt?) Alkimista című könyvét, az most ingyen megteheti, csak egy igen erős nagyító kell hozzá.
A Saõ Pauló-i Loducca reklámügynökség ugyanis annak örömére, hogy a könyv hét éve folyamatosan szerepel a New York Times bestseller-listáján, a kb. 170 oldalas regényt kétoldalas hirdetésként jelentette meg a Metro napilap hétfői számában. A hirdető maga a 68 éves író volt - írja a Kreatív Online.A regény alatt az alábbi szöveg olvasható: „Az Alkimista. Hét éve a New York Times bestsellerei között. Köszönhetően a 70 millió olvasónak. Ha ön nincs köztük, olvassa el ezt a hirdetést. - Paulo Coelho". A hirdetés szövege egyébként 4-es betűmérettel lett nyomtatva.
A Loducca citylight-plakáton is megjelentette a hirdetést, ahol azért jóval emberibb, 12-es betűmérettel helyezték ki. Mondjuk így látatlanban nem sok jót ígér a brazil közlekedési hálózat, ha az embereknek van idejük elolvasni egy komplett regényt, mire beérkezik a busz a megállóba!
Forrás: Kreatív