Nemrégiben debütált az Ørdøg új videoklipje a 100x100000. A dal fogadtatása a zenekarnak is meglepetés, mert ahogy mesélik: „azt hittük, hogy sokáig kell majd barátkozni vele a hallgatóknak, ehhez képest szinte mindenki ezt emeli ki egyik fő kedvencnek első hallás után”.
A most elkészült videóról a rendező, Magyar Dániel ezt mondja: „A klip alapját a filmes világban kedvelt és sokat használt, zenei videóknál mégis ritkábban alkalmazott technológia: a „camera tracking” adja. Ennél a módszernél az élőképes kamerafelvételbe kerül bele a számítógéppel létrehozott grafika, a virtuális szereplők pedig digitálisan varrt ruhákba bújnak. A legnagyobb kihívás benne, hogy a jelenetek felvételekor az operatőr még nem látja a főszereplőt vagy éppenséggel a képen átrohanó csontváz-lovat. Ha azonban a végeredmény jól sikerül, a néző szeme előtt igazán szürreális, egyszerre valós, mégis álomszerű világ bontakozhat ki, ami jól illik a dal hangulatához.”
Vörös András énekes és Szűcs Péter dobos a klipes dalról így nyilatkoztak:
V. A.: "Mágikus realizmus Ørdøg-módra: Salim dala, ami igazi antisláger, hosszú is, prózai betét is van benne (a refrént hallva valószínűleg nem lesz nehéz kitalálni, hogy melyik regény első és utolsó mondataival), és mégis lesz egy csomó ember, akinek ez lesz a kedvence. Nem véletlenül."
Sz. P.: "A próbahallgatóim szerint – nálam mindig vannak ilyen emberek, úgy, mint anno a Bon Jovinál – a lemez legjobb dala. Külön boldogság számomra, hogy az itt hallható prózát, illetve a Keringőben hallható gyerekkórust az egykori általános iskolámban vettük fel."
A nyári koncertszezonnak hamarosan vége, de az Ørdøg zenekar ősszel sem tétlenkedik, a Sötétanyag címmel a februári HammerWorld egyik extra CD-mellékleteként megjelent második albumával koncertezik, legközelebb Budapesten a Dürer Kertben, október 13-án, a Shapat Terror, a Slowmesh és az Oltári Fiúk társaságában.