Az Unicum és egy pohár sör most együtt ünneplik a jó találkozásokat – nemcsak hagyomány, élmény is.
Ezt mutatja be a Zwack Unicum finom humorral átszőtt Páratlan Páros reklámkampánya Thuróczy Szabolcs és Anger Zsolt színművészek közreműködésével, amelynek indulását többek között egy izgalmas nyereményjátékkal ünnepli a vállalat.
Az Unicum + sör sokak számára jelölhette ki egy nagyszerű történet kezdetét, és sok barátság szövődhetett már az ikonikussá vált italpáros társaságában. Kultúránk tele van különleges találkozásokkal – az Unicum és a sör párosa pedig azoknak a társulásoknak is szimbóluma lehet, amelyek tagjai önmagukban is karakteres és izgalmas elemek, de együtt még teljesebbé válnak. Az igazán értékes élményekhez természetesen a mértékletesség is alapvető kitétel, hiszen a valódi öröm nem a mennyiségben, hanem a minőségi, közös pillanatokban rejlik, amelyeket a hagyományok és a jó hangulat teremtenek meg.
Akárcsak Thuróczy Szabolcs és Anger Zsolt duója: külön-külön is nagyszerű színészek, de együtt egyszerűen legendásak, ahogy ezt korábban az Aranyélet című sikeres filmsorozatban is láthattuk. A Zwack a két művész közti tagadhatatlan kémia alapján választotta őket a Páratlan Páros kampány főszereplőinek – mondhatni, az ütős színészpáros is úgy passzol egymáshoz, akár a sör az Unicumhoz. A karizmatikus szereplőgárdát tovább erősíti a fiatal színésztehetség, Márkus Luca, sőt, a májusban debütáló reklámfilmben egy rövid cameo erejéig maga Zwack Sándor is feltűnik.
Thuróczy Szabolcs és Anger Zsolt autentikusan idézik fel azokat az élményeket, amelyek akár egy Unicum és sör fogyasztásakor is valóra válhatnak. Ilyenek a nagy találkozások és a felejthetetlen közös pillanatok, amelyekre boldogan koccintunk – ki sörrel, ki Unicummal, esetleg mindkettővel, de persze, mindent mértékkel, hiszen a lényeg nem a mennyiség, hanem a minőségi időtöltés. Felemelő érzés volt ilyen színészóriásokkal forgatni – mondhatni igazi aranyélet. – mondja Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke.
A reklámfilmek helyszíne a több mint egy évszázados múltra visszatekintő, legendás Fészek Művészklub. A varázslatos épület számos művészt hozott össze, mindig is a bohémek, a kulturális ikonok találkozóhelye, a pesti szórakozás igazi szíve volt. Gazdag és különleges történelemmel rendelkezik, akárcsak az Unicum márka, és a nagy találkozások mestere, csakúgy, mint az Unicum és a sör duója.
A frappáns kampányfilm-sorozat első része mostantól megtekinthető a Zwack Unicum hivatalos digitális csatornáin, amelynek megjelenését a Zwack izgalmas nyereményjátékkal ünnepli. A szerencsés győztesek egy exkluzív múzeumtúrához csatlakozhatnak majd az Unicum Házban, ahol nemcsak a márka történetével ismerkedhetnek meg közelebbről, de találkozhatnak a reklámfilm főszereplőivel, Thuróczy Szabolccsal és Anger Zsolttal, valamint Zwack Sándorral is. Emellett pedig egy limitált, 3 literes, dedikált Unicum palack is gazdára talál a nyertesek között.
Míg a kampányfilm-sorozat első része már a mai naptól elérhető a nagyközönség számára, addig a második részt szeptemberben mutatja be a vállalat, amelyet újabb nyereményjáték kíséretében ismerhetnek meg a fogyasztók.