Az olvasottság nem publikus.

Kultúrpart

  •         
  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció

Kultúrpart

  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció
Díjat nyert a magyar tej

Díjat nyert a magyar tej

Kultúrpart a szerző friss bejegyzései 2012. 10. 05.
Magyar tehetségek is a reflektorfényben a Bartók Világversenyen
2025-06-24 12:28:09

31 fiatal zongorista, köztük hat magyar lép pódiumra idén szeptemberben a Zeneakadémián megrendezett versenyen.

Világsztárokkal és hazai ikonokkal búcsúzik a nyár Szegeden
2025-06-23 11:34:56

Világsztárok, hazai kedvencek, több mint 200 fellépő, öt nagy színpad és négy napnyi megállíthatatlan buli

Új gasztrokaland a Street Kitchen és az UNICEF együttműködésében
2025-06-21 06:00:00

Közös főzések, új kultúrák felfedezése, és egy jó ügy támogatása. Az UNICEF havonta egy új ország

Benson Boone letarolja a nyarat – itt az új album és videóklip
2025-06-20 11:29:57

Benson Boone nem kegyelmez 2025 nyarának: új albuma, az American Heart mély érzelmekkel, nagyívű dallamokkal és

további bejegyzések a szerzőtől »

Egy magyar cég, a KSW Latte Kft. tejesdobozainak csomagolása bronz elismerésben részesült a csomagolásdizájn egyetlen világméretű versenyén, a Pentawards díjkiosztón.

Az ünnepélyes díjátadásra csütörtök este Párizsban, az Intercontinental Le Grand luxushotel dísztermében került sor.


A csomagolásdizájn Oscar-díjának is tartott, 2007-ben alapított Pentawards díjait összesen öt – élelmiszer, ital, body (testápolás és öltözködés), luxus és egyéb piaci szereplők – kategóriákban adják át. Idén 46 országból összesen 1200 pályamű érkezett. A magyar termék egyetlen kelet-európai jelöltként az élelmiszer kategóriában érdemelte ki a tíztagú nemzetközi zsűri elismerését, amelynek elnöke Gérard Caron, az egyik legismertebb francia formatervező. A gyémánt fődíjat a Coca Cola Diet Coke doboza nyerte el. A bronz díjazottak között szerepelt többet között a Carte Noire kávé vagy az Evian ásványvíz is.

Suha Sándor, a KSW Latte igazgatója a díjkiosztó után az MTI-nek elmondta: "Nagyon fontos számunkra ez az elismerés, mert bekerültünk egy olyan elitbe, ahol a minőségpolitika része a csomagolás is."

A két évvel ezelőtt létrehozott magyar márka csomagolása formájában a hagyományos tejesdobozokat idézi, de vizuális kommunikációjában teljesen eltér a megszokott kék-piros dobozú klasszikus termékektől, amelyeknek mindkét oldalán ugyanaz a felirat látható. A díjazott magyar csomagolás egyedi jellegét az egy helyen megjelenített, két csoportot megcélzó, kétirányú vizuális kommunikáció adja.

A KSW Latte termékcsalád egyedi dobozai ugyanis abból a markentingötletből születettek, hogy a gyerekeket külön is meg akarta a cég szólítani. Ezért a dobozok egyik oldalán a gyerekek állatbarátságára utalva tehénszőr képe, a másik oldalon pedig tejet fogyasztó, jókedvű gyerekek és fiatalok fotói láthatók. "A gyerekek körében már régen kivívtuk az elismerést, csak azért vetetnek KSW tejet a szülőkkel, hogy a dobozokat berakják a játékaik közé" - hangsúlyozta a cégvezető.

Az új generációs magyar tervezésű dobozok töltésével az osztrák Berglandmilch-et bízta meg a magyar vállalat annak érdekében, hogy a csomagolás és a minőségi beltartalom teljes összhangban legyen egymással. A cégvezető hasonlata szerint a KSW Latte olyan, mint egy magazinra hasonlító nívós napilap. A jó minőségű tejhez magas színvonalú dizájn párosul, amelynek kivitelezése nem kerül többe, mint például a hagyományos kék-piros csomagolás. "Remélem, hogy ezzel a tejesdobozzal nagyobb piaci részesedést tudunk szerezni" – hangsúlyozta az igazgató. Azt is szívesen venné, ha a versenytársak is követnék a példát, mert szerinte egy igényesen megtervezett tejesdoboz, amelyet örömmel vesznek ki a hűtőből az emberek, akár nagyobb tejfogyasztást is generálhat.

A KSW Latte tejeket egyelőre magyarországi üzletláncokban forgalmazzák, s a vendéglátóhelyek közel fele már a cégtől vásárol minőségi tejet. A KSW Latte azonban szeretne kilépni a külföldi piacra is. "A magyar piac nagyon igényes, de a tejfogyasztás nem olyan jelentős, mint a nyugat-európai országokban, ezért nagyobb mennyiséget feltehetően külföldön fogunk tudni majd eladni" – mondta Suha Sándor. Legfőbb célként Olaszországot nevezte meg, ahol a Berglandmilch termékei már jelentős részesedéssel bírnak.

Forrás: MTI

tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Design Gasztro Díj Magyarok Lavór

Ajánlott bejegyzések:

  • Balázs János zongoraművész Lions Díjat kapott Balázs János zongoraművész Lions Díjat kapott
  • Komolyzenével aratott világsikert a Concerto Budapest Európa legrangosabb internetes versenyén Komolyzenével aratott világsikert a Concerto Budapest Európa legrangosabb internetes versenyén
  • A Semmelweis kapta a legjobb film díját A Semmelweis kapta a legjobb film díját
  • Bronzéremmel tért haza Németországból a világhírű desszertséf Bronzéremmel tért haza Németországból a világhírű desszertséf
  • 79 éve születtek a felvidéki magyarság sorsát megpecsételő Beneš-dekrétumok 79 éve születtek a felvidéki magyarság sorsát megpecsételő Beneš-dekrétumok

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpart.hu/api/trackback/id/tr517911388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tovább a Facebook-ra

A Kultúrpartot 2024-ben a Magyar Művészeti Akadémia támogatta.

mmalogoc_1_ketsoros.jpg

Legolvasottabb

  1. Megdöbbentő fotók a néptelen fővárosról
  2. Top 10: ezek a legjobb szerelmes filmek
  3. A 10 legütősebb drogos film
  4. Megjöttek a meztelen hősnők
  5. Meztelenség és anatómia
  6. A forradalom egy holland fotós szemével
  7. A legizgalmasabb fotók 2015-ből
  8. Meztelen fővárosiak
  9. Készülőben a nagy meztelen album
  10. Nézd meg a 48-as szabadságharc hőseiről készült fotókat!

Hírlevél feliratkozás

Kultúrpart Csoport

  • Kultúrpart Produkció
  • Kultúrpart Kommunikáció
  • Rólunk

Kapcsolat

  • Impresszum
  • Partnereink
RSS Facebook Twitter
süti beállítások módosítása
Dashboard