Az olvasottság nem publikus.

Kultúrpart

  •         
  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció

Kultúrpart

  • Film
  • Színház
  • Irodalom
  • Zene
  • Tánc
  • Folk
  • Képző
  • Podcast
  • Videó
  • Gyermek
  • Produkció
Díjat nyert a magyar tej

Díjat nyert a magyar tej

Kultúrpart a szerző friss bejegyzései 2012. 10. 05.
Harminc éves lett a tarkabarka kismadár
2022-05-20 16:54:48

Minden színben pompázó repertoár ugyanakkor apró méretek jellemzik a névadójához sokban hasonlító Kolibri

Érzékeny vagy a szociális problémákra? Akkor ez a te programod!
2022-05-20 13:37:27

Szombaton május 21-én a Dürer Kertben kerül megrendezésre a Charity Fest, ahol a társadalmi ügyek megvitatása

Buborék és menedék Budapesten
2022-05-19 20:35:22

Két kísérletező kedvű, élvonalbeli francia formáció mutatkozik be az Opusban május 20-án és 21-én, az

Ez a legjobb gyereknapi ajándék!
2022-05-19 16:11:39

Ha kisebb, vagy nagyobb gyerekközösséget szeretnénk meglepni május utolsó hétvégéjén, akkor rendeljünk

további bejegyzések a szerzőtől »

Egy magyar cég, a KSW Latte Kft. tejesdobozainak csomagolása bronz elismerésben részesült a csomagolásdizájn egyetlen világméretű versenyén, a Pentawards díjkiosztón.

Az ünnepélyes díjátadásra csütörtök este Párizsban, az Intercontinental Le Grand luxushotel dísztermében került sor.


A csomagolásdizájn Oscar-díjának is tartott, 2007-ben alapított Pentawards díjait összesen öt – élelmiszer, ital, body (testápolás és öltözködés), luxus és egyéb piaci szereplők – kategóriákban adják át. Idén 46 országból összesen 1200 pályamű érkezett. A magyar termék egyetlen kelet-európai jelöltként az élelmiszer kategóriában érdemelte ki a tíztagú nemzetközi zsűri elismerését, amelynek elnöke Gérard Caron, az egyik legismertebb francia formatervező. A gyémánt fődíjat a Coca Cola Diet Coke doboza nyerte el. A bronz díjazottak között szerepelt többet között a Carte Noire kávé vagy az Evian ásványvíz is.

Suha Sándor, a KSW Latte igazgatója a díjkiosztó után az MTI-nek elmondta: "Nagyon fontos számunkra ez az elismerés, mert bekerültünk egy olyan elitbe, ahol a minőségpolitika része a csomagolás is."

A két évvel ezelőtt létrehozott magyar márka csomagolása formájában a hagyományos tejesdobozokat idézi, de vizuális kommunikációjában teljesen eltér a megszokott kék-piros dobozú klasszikus termékektől, amelyeknek mindkét oldalán ugyanaz a felirat látható. A díjazott magyar csomagolás egyedi jellegét az egy helyen megjelenített, két csoportot megcélzó, kétirányú vizuális kommunikáció adja.

A KSW Latte termékcsalád egyedi dobozai ugyanis abból a markentingötletből születettek, hogy a gyerekeket külön is meg akarta a cég szólítani. Ezért a dobozok egyik oldalán a gyerekek állatbarátságára utalva tehénszőr képe, a másik oldalon pedig tejet fogyasztó, jókedvű gyerekek és fiatalok fotói láthatók. "A gyerekek körében már régen kivívtuk az elismerést, csak azért vetetnek KSW tejet a szülőkkel, hogy a dobozokat berakják a játékaik közé" - hangsúlyozta a cégvezető.

Az új generációs magyar tervezésű dobozok töltésével az osztrák Berglandmilch-et bízta meg a magyar vállalat annak érdekében, hogy a csomagolás és a minőségi beltartalom teljes összhangban legyen egymással. A cégvezető hasonlata szerint a KSW Latte olyan, mint egy magazinra hasonlító nívós napilap. A jó minőségű tejhez magas színvonalú dizájn párosul, amelynek kivitelezése nem kerül többe, mint például a hagyományos kék-piros csomagolás. "Remélem, hogy ezzel a tejesdobozzal nagyobb piaci részesedést tudunk szerezni" – hangsúlyozta az igazgató. Azt is szívesen venné, ha a versenytársak is követnék a példát, mert szerinte egy igényesen megtervezett tejesdoboz, amelyet örömmel vesznek ki a hűtőből az emberek, akár nagyobb tejfogyasztást is generálhat.

A KSW Latte tejeket egyelőre magyarországi üzletláncokban forgalmazzák, s a vendéglátóhelyek közel fele már a cégtől vásárol minőségi tejet. A KSW Latte azonban szeretne kilépni a külföldi piacra is. "A magyar piac nagyon igényes, de a tejfogyasztás nem olyan jelentős, mint a nyugat-európai országokban, ezért nagyobb mennyiséget feltehetően külföldön fogunk tudni majd eladni" – mondta Suha Sándor. Legfőbb célként Olaszországot nevezte meg, ahol a Berglandmilch termékei már jelentős részesedéssel bírnak.

Forrás: MTI

tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Design Gasztro Díj Magyarok Lavór

Ajánlott bejegyzések:

  • Magyar folklór és kortárs dizájn Zugligetben Magyar folklór és kortárs dizájn Zugligetben
  • Cigány tehetségkutatót indítanak Cigány tehetségkutatót indítanak
  • Stimuláló dizájn a Duna-parton Stimuláló dizájn a Duna-parton
  • Puszafalat, avagy a női szeretet titkai Puszafalat, avagy a női szeretet titkai
  • Ők a francia kultúra magyar lovagjai Ők a francia kultúra magyar lovagjai

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpart.hu/api/trackback/id/tr827911388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tovább a Facebook-ra

Hallgasd a Kultúrpart műsorát a Trend FM-en! Minden szerdán 16-18h között várunk benneteket!

trendfm_logo_subhead.jpg

Legolvasottabb

  1. Megdöbbentő fotók a néptelen fővárosról
  2. Top 10: ezek a legjobb szerelmes filmek
  3. A 10 legütősebb drogos film
  4. Megjöttek a meztelen hősnők
  5. A forradalom egy holland fotós szemével
  6. A legizgalmasabb fotók 2015-ből
  7. Meztelenség és anatómia
  8. Meztelen fővárosiak
  9. Készülőben a nagy meztelen album
  10. Nézd meg a 48-as szabadságharc hőseiről készült fotókat!

Hírlevél feliratkozás

versverseny-banner-2021.png

Kultúrpart Csoport

  • Kultúrpart Produkció
  • Kultúrpart Kommunikáció
  • Rólunk

Kapcsolat

  • Impresszum
  • Partnereink
RSS Facebook Twitter
süti beállítások módosítása
Dashboard